حضور فعال «صنایع شیمیایی ایران» در دومین رویداد مدیریت فناوری‌ و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت

هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با حضور در دومین نمایشگاه و کنفرانس «مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکار‌های فناورانه و نوآورانه» پذیرای بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران این رویداد مهم در هفته پژوهش است.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ دومین نمایشگاه و کنفرانس «مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت از مسیر راهکار‌های فناورانه و نوآورانه»؛ ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ همزمان با هفته پژوهش در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود و هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با زیرمجموعه‌های خود شرکت نیروکلر و خدمات بندری در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه بومی‌سازی و ساخت‌داخل تجهیزات و همچنین پروژه‌های توسعه‌ای این مجموعه را به معرض دید بازدکنندگان و مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد.

همچنین هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران قصد دارد در این نمایشگاه ضمن تبادل‌نظر و گفتگو با شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور فعال در حوزه صنعت نفت؛ از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجربیات آن‌ها در این بخش بهره ببرد.

گفتنی است، امروزه توجه به مباحث مربوط به حوزه فناورانه و نوآورانه موردتوجه صنایع و بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور قرار گرفته است.

در همین خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه پژوهش‌وفناوری با محوریت حمایت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاورد‌های فناوری روز در حوزه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و همچنین آشنایی بیشتر و تبادل‌نظر دست‌اندرکاران، فعالان و متولیان این حوزه با آخرین اقدامات انجام شده در این بخش است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.