انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه‌ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

همزمان با هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای بین سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، معاون حمل و نقل این سازمان گفت: این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در طراحی، تدوین و پیاده‌سازی اقدامات عملی مرتبط با ایمنی سفر و ارتقاء حمل‌ونقل جاده‌ای با بهره‌گیری از مقررات، الگوها و تجارب بین‌المللی منعقد شده است.

حمیدرضا شهرکی افزود: ایجاد زمینه استفاده از ظرفیت‌های تجربی و تئوری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و تجارب فدراسیون اتومبیلرانی در بهبود کیفی خدمات مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین و ارتقاء نحوه کنترل ایمنی وسایل نقلیه سنگین در طول زمان بهره‌برداری از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: انتقال تجارب فدراسیون اتومبیلرانی در افزایش ایمنی کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای و همکاری مشترک در زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی، برگزاری همایش‌ها و رویدادها از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.
به گفته شهرکی همکاری مشترک در تهیه، تدوین و ارائه بسته‌های آموزشی مرتبط با مهارت‌های رانندگی به فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و همکاری مشترک در طراحی، پیاده‌سازی و انتشار محتویات اجتماعی و آگاهی‌بخشی به کاربران جاده‌ای در زمینه رعایت نکات ایمنی، مهارت‌های پیشگیری از تصادفات و اقدامات پس از آن از دیگر اهدافی است که در تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای بین سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دنبال می‌شود.

شایان ذکر است همکاری با تشکیل کارگروه مشترک به منظور بررسی طرح‌ها و پیشنهادات پیرامون موضوعات تفاهم‌نامه و اجرای آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.