بیشترین جوایز پتروفن 1402 به پتروشیمی نوری رسید

رویداد «پتروفن» ۱۴۰۲ با شعار «مسیر نوآوری پتروشیمی»، با تأکید بر رفع نیازهای فناورانه و توانمندسازی بازیگران زیست‌ بوم صنعت پتروشیمی در هفت حوزه تخصصی، ۱۲ تا ۱۴ آذر ماه به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری ؛ شرکت پتروشیمی نوری با حضوری پر رنگ در مهمترین جایزه نوآوری صنعت پتروشیمی، توانست با درخششی خیره کننده، از ۱۰ حوزه تخصصی این جایزه، پنج جایزه نوآوری این رویداد را کسب کند.

به گزارش برند مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، در مراسم اختتامیه پتروفن 1402 که در حضور بزرگان صنعت پتروشیمی کشور و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه برگزار شد تندیس شرکت برتر در نوآوری به مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری اعطا شد.

در در ادامه ی این مراسم ، مدیرعامل پتروشیمی نوری بار دیگر بر روی سکو فراخوانده شد تا برای دومین سال متوالی لوح ارزشمند مدیر نوآور را از دستان دکتر علی عسگری مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس دریافت کند.

علاوه بر این شرکت پتروشیمی نوری ، به دلیل فعالیت های گسترده و اثربخش در دو حوزه مهم نو آوری در فرایند و نوآوری در دیجیتال نیز به عنوان شرکت برتر شناخته شد که در این میان دکتر حمید رجایی رئیس امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری این شرکت، با اهداء لوح مورد تجلیل قرار گرفت .

این پایان کار بزرگترین آروماتیک ایران در اختتامیه پتروفن 1402 نبود؛ چراکه برای پنجمین بار نام این شرکت برده شد تا مهندس علی اکبر کوهپیما کارشناس امور توسعه محصول فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در میان تشویق حاضران لوح نوآور برتر این جایزه را از آن خود سازد.

شایان ذکر است این جوایز بر اساس عملکرد یک ساله شرکت های پتروشیمی صنعت پتروشیمی و پس از ارزیابی های دقیق ارزیابان این مجموعه و بررسی شاخص های متعدد به برترین های حوزه نوآوری اعطا شد.

گفتنی است نمایندگان امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری در تمامی پنل های تخصصی این رویداد حضور پررنگی داشته و بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان در جلسات B2B درمورد همکاری با پتروشیمی نوری شرکت کردند.

تندیس : شرکت برتر در نوآوری

لوح : مدیر نوآور (مهنس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری )

لوح : نوآور برتر ( مهندس علی اکبر کوه پیما )

لوح : نوآوری در فرایند

لوح : نوآوری در دیجیتال

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.