رئیس کانون مشاوران کانون مشاوران و مدیریت و مهندسی ایران:

برای رفع سوء‌مدیریت‌ها نیازمند رویکرد علمی هستیم/ باید کشتی را که در آن قرار دهیم سرپا نگه داریم

رئیس کانون مشاوران مدیریت و مهندسی ایران گفت: برای رفع سوء مدیریت‌ها در کشور نیازمند مدیریت و رویکرد علمی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمود اولیایی رئیس کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران در اولین رویداد مشاوره به کسب و کار که به ابتکار کانون مشاوران مدیریت و مهندسی ایران عصر امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد با تشکر از انجمن‌های عضو کانون اظهار کرد: برخی از این تشکل‌ها برای اولین بار در چنین رویدادی گردهم آمدند و ثابت کردند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند از این رو امیدوارم این رویداد برای حل مشکلات قدم مثمرثمری باشد و خبرهای خوبی را در حوزه کسب و کار در آینده نزدیک بشنویم.

وی افزود: اگر نواقصی در برگزاری اولین رویداد داریم امیدواریم دوستان آن را بپذیرنند و امیدواریم این رویداد هر ۶ ماه یکبار برگزار شود چرا که اگر امروز از اتفاقات فضای کسب و کار گله داریم باید آن را حل کنیم و کشتی را که در آن نشسته‌ایم نگه داریم  و از ابزارهای نوین استفاده کنیم.

رئیس کانون مشاوران مدیریت و مهندسی ایران تصریح کرد: کشور ایران از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و منابع و بازار خوبی دارد از این رو این دو عامل سبب شده تا همه به ما توجه داشته باشند از این رو ما باید تلاش و همت خود را افزایش دهیم و گرنه در آینده وضعیت خوبی نخواهیم داشت.

اولیایی با اشاره به اینکه ما باید قابلیت‌های منابع انسانی خود را افزایش و توسعه دهیم خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما برای رفع سوء مدیریت‌ها به مدیریت علمی احتیاج داریم از این بدون شک در محیط کسب و کار آشفته فعلی اگر مدیریت علمی داشته باشیم بدون شک می‌توانیم بر مشکلات فائق شویم.

وی تاکید کرد: با برگزاری این همایش و تشکیل پنل‌های تخصصی به دنبال این هستیم که راهکارهای کلی را در جهت بهبود وضعیت فعلی پیشنهاد دهیم و آنها را مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

رئیس کانون مشاوران مدیریت و مهندسی ایران افزود: اینکه در سال ۹۹ استراتژی منابع انسانی ما به چه شکلی باشد موضوع مهمی است و مدیران بنگاه‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی باید بدانند که افراد برگزیده از سوی خداوند هستند که باید در جهت حل مشکلات وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.