افتتاح نهمین مدرسه بانک سامان در روستای بچه دره خراسان شمالی

آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه بانک سامان با حضور مدیران ارشد این بانک، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان محلی خراسان شمالی و اهالی روستای بچه دره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از سامان رسانه، بانک سامان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی با تخصیص اعتبار از محل بودجه فعالیت‌های خیریه خود، اقدام به ساخت و تکمیل مدرسه 6 کلاسه در روستای بچه دره از توابع شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی کرد.

در مراسم افتتاح این مدرسه 6 کلاسه که به نام «سامان» نام‌گذاری شده، مدیران ارشد بانک سامان، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان محلی خراسان شمالی و اهالی روستای بچه دره حضور داشتند.

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در این مراسم طی سخنانی با ابراز خرسندی از افتتاح مدرسه سامان در روستای بچه دره، به پیشتاز بودن این بانک در پیشبرد امور عام‌المنفعه اشاره کرد و ادامه داد: بانک سامان توسعه فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و بر همین اساس تاکنون 9 مدرسه در مناطق محروم کشور توسط بانک سامان احداث شده و چندین مدرسه دیگر نیز در اقصی نقاط کشور در حال احداث است.

وی سپس ادامه داد: احداث مدرسه «سامان» در روستای مرزی بچه دره استان خراسان شمالی نیز باهدف ارج نهادن به سرمایه‌های ملی این منطقه صورت گرفته و امیدوارم که در آینده شاهد موفقیت تک تک دانش‌آموزان این منطقه باشیم.

لازم به ذکر است، این مدرسه شش کلاس مشتمل بر 477 متر مربع ساختمان آموزشی و 1000 متر مربع محوطه، با سرمایه‌گذاری کامل بانک سامان احداث شده است.

با ساخت این مدرسه شش کلاسه در روستای بچه دره خراسان شمالی، بانک سامان تاکنون 9 مدرسه با بالاترین استانداردهای ساختمانی و تجهیزات، در سراسر ایران ساخته و هزاران دانش‌آموز را در سراسر کشور راهی فضاهای آموزشی کرده است.این در حالی است که چندین مدرسه دیگر نیز با سرمایه‌گذاری بانک سامان در اقصی نقاط کشور در دست احداث است که به زودی به دانش‌آموزان و فرهنگیان کشور اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است که بانک سامان سال‌هاست در حوزه مسئولیت اجتماعی با احداث چندین مدرسه در مناطق محروم، تجهیز بیمارستان‌ها، کمک به بیماران نیازمند، حمایت از دانش‌آموزان مستعد نیازمند و کمک در تأمین آب شرب از طریق دفتر یونسکو، اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.