خوزستان، میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

دکتر آقادادی در آستانه روز گرامیداشت بیمه در سرپرستی بیمه کوثر در استان خوزستان حضور یافت.

به گزارش رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر؛ دکتر آقادادی به منظور بازدید از سرپرستی استان خوزستان در این استان حضور یافته و در جریان امور خدمت‌رسانی این سرپرستی قرار گرفت. در بخش دیگر این بازدید، مراسم تکریم و معارفه مدیر سرپرستی خوزستان برگزار و از زحمات آقای محسن ترابی پور مدیر پیشین سرپرستی تقدیر و سرکار خانم اسما یاوری به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

در این بازدید یک روزه که با همراهی تعدادی از معاونین و مدیران بیمه کوثر انجام شد، همکاران سرپرستی گزارشی از میزان فروش، نحوه ارائه خدمات و عملکرد شبکه فروش به مدیرعامل شرکت ارائه کردند.

ایشان در راستای بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در استان خاطرنشان کرد: لازم است همواره در حین انجام امور و خدمت‌رسانی به مشتریان شعار «کوثر، خیرکثیر» را در نظر داشته باشیم و جلب رضایتمندی در رأس امور قرار گیرد.

دکتر آقادادی با اشاره به طبع بلند و نجابت مردم شریف خوزستان، آنها را لایق دریافت خدمات سریع و با کیفیت دانست و افزود: در آستانه گرامیداشت روز بیمه، این روز را به همه شما فعالان حوزه صنعت بیمه تبریک گفته و شما را به تکریم بیش از پیش مشتریان عزیزمان سفارش می‌کنم.

در پایان این دیدار دکتر آقادادی پاسخگوی سؤالات و پیشنهادات همکاران سرپرستی و شبکه فروش خوزستان بود و نکاتی را به آنها یادآور شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.