بذرپاش در آیین شروع عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد؛

افزایش قابلیت ترانزیتی کشور با تحقق پروژه ایران راه/ باید در جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گام برداریم

وزیر راه و شهرسازی از تحقق برنامه های ترانزیتی کشور با اجرای پروژه ایران راه از سوی وزارت راه و‌ شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آیین شروع عملیات فاز ۲ شهرک فرودگاه امام خمینی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این روزها مقامات همه کشورها در حاشیه سفرها و دیدارهایی که انجام می شود از قابلیت ترانزیتی ایران سخن می گویند از این رو ما پروژه ایران راه در وزارت خانه طراحی و برنامه ریزی کردیم.

وی با تشکر از تلاش گذشتگان و مجریان فعلی احداث فاز دوم فرودگاه امام خمینی افزود: ما در دولت محترم با کمک مجلس می دانیم چه اقداماتی انجام دهیم از این رو توسعه ناوگان هوایی در دستور کار ما قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه های زیادی در حوزه ریلی، هوایی و بنادر در دستور کار ما قرار دارد تصریح کرد: تحقق این پروژه ها ما را از نظر درآمدی در وضعیت خوبی قرار خواهد داد اما ما باید در جهت افزایش استفاده از بخش خصوصی گام بزرگتری برداریم.

بذرپاش با ابراز ناراحتی از اینکه در حوزه هوایی نسبت به کشورهای منطقه عقب مانده ایم تاکید کرد: امیدوارم با تحقق برنامه های مدنظرمان هرچه سریعتر برنامه های ما نیز عملیاتی شود و ما به اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی با تقدیر از احکام مجلس در برنامه هفتم برای وزارت راه و شهرسازی گفت: امیدوارم بتوانیم در بخش های مختلف با شرکای چینی و سایر کشورهای همسایه پروژه های مختلفی را انجام دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه با قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های مختلف همکاری دارد و در این پروژه نیز این قرارگاه همراه ما است اظهار کرد: امیدواریم این پروژه را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم و دستاوردهای آن را ببینیم،

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.