در آیین شروع عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی مطرح شد؛

چلندری: برگزاری بیش از ۷۶ جلسه در راستای عملیاتی شدن فاز ۲ فرودگاه امام/ مدیر شرکت هاوکان: اجرای عملیات فاز ۲ امام خمینی نقطه عطفی در اجرای قرارداد ۲۵ ساله ایران و‌چین است

مدیرعامل شهرک فرودگاهی امام خمینی از برگزاری بیش از ۷۶ جلسه در راستای شروع عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛  آیین شروع عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی صبح امروز با حضورمهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

سعید چلندری مدیرعامل شهرک فرودگاهی امام خمینی در این مراسم با تشکر از حضور مقام وزارت و مسئولین لشگری و کشوری دراین مراسم اظهار کرد: امروز این توفیق برای ما حاصل شد تا یک روز بزرگ را به ثبت برسانیم چرا که این گلایه همواره وجود داشت کهاین فرودگاه در شان مردم ایران نیست از این رو با عنایت ویژه مقام وزارت اتفاق مبارکی امروز ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی فرودگاه سلام ویژه زائرین افزود: بیش از ۷۶ جلسه پیرامون بهره برداری از عملیات عمرانی فاز ۲ شهرفرودگاهی برگزار شد و الحمدالله با حمایت وزیر محترم و همه ی نهادهای مسئول این مهم امروز عملیاتی می شود.

در ادامه این مراسم همچنین لیوکان مدیرعامل شرکت هاوکان مدیر پروژه عملیات عمرانی فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه کشور چین بدون توجه به وضعیت منطقه به ارتباط دوسویه با ایران ادامه می دهد اظهار کرد: اخیرا رئیس جمهور چین در نشست جاده ابریشم ابتکاراتی را در جهت توسعه همکاری ها ارائه داد از این رو اجرای عملیات فاز ۲ امام خمینی نقطه عطفی در اجرای قرارداد ۲۵ ساله ایران و‌چین است.

وی افزود: امیدواریم این پروژه در جهت تحقق یک مسیر دو سر برد برای دو کشور با بهترین شرایط ممکن عملیاتی شود.

گفتنی است در این مراسم سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با بیان اینکه ما با یک انگیزه رسالتی نه پیمانکاری در پروژه ها حضور داریم تصریح کرد: با تمام توان انشاالله در این پروژه حضور خواهیم داشت تا این مهم عملیاتی شود.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای در این مراسم با بیان اینکه ایرانی ها فعل خواستن را صرف کردند خاطرنشان کرد:  این فرودگاه قرار است به هاب منطقه ای تبدیل شود از این رو در دولت سیزدهم با نگاه به درون شاهد تحقق این پروژه هستیم و این روند نمود تحقق شعار ما می توانیم هستیم.

وی با تقدیر از شرکت هما در جهت جابه جایی ۹۲ هزار مسافر در ایام حج تاکید کرد: آرزوی بهترین ها را برای مسئولین خدوم ملت ایران داریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.