قیمت های عجیب و باور نکردنی برخی قطعات و لوزام جانبی خودرو

امروزه با توجه به مشکلات ارزی و تحریم های شدید و همچنین محدویت های واردات برخی خودرو های خارجی قیمت برخی از لوازم جانبی خودرو های خارجی باور نکردنی شده است .

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ البته این مورد با توجه به شwرایط کنونی دور از تصور نیست ولی اگر قصد خرید خودرو خارجی گران قیمت دارید بهتر است قبل از هر چیز نگاهی به قیمت قطعات یدکی آن بیندازید . در ادامه به برسی گران ترین قطعات جانبی خودرو ها اعم از لوازم یدکی پژو ، لوازم یدکی کیا ، لوازم یدکی هیوندای ، لوازم یدکی لیفان و… میپردازیم .

گران ترین لوازم جانبی خودرو

اگر سری به بازار زده باشید و به دنبال قطعه یدکی برای تعویض در خودروی خود گشته باشید ، احتمالا با قیمت های میلیونی مواجه شده اید .

  • در آبان ۱۴۰۲ چراغ جلوی تالیسمان قیمتی حدود ۲۷.۰۰۰.۰۰۰میلیون تومان دارد .
  • سپر جلو بی ام و سری ۷ سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ (اورجینال) قیمتی حدود ۵۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون دارد .
  • جلو پنجره مرسدس بنز اورجینال کلاس S کد اتاق W۲۲۱ کروم نیز قیمتی حدود ۳۲.۰۰۰.۰۰۰میلیون تومان دارد .
  • سپر جلوی تویوتا لندکروز قیمتی حدود ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون و چراغ های آن هر کدام قیمتی حدود ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون و همچنین جلو پنجره آن نیز حدود ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قیمت دارد !
  • سپر های جلو و عقب لکسوس RX۳۵۰ جمعا حدود ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان پای شما آب میخورند !
  • چراغ های جلوی آزرا گرنجور (چپ و راست ) نیز چیزی حدود ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قیمت دارند .
  • جلو پنجره این خودروی لوکس هیوندای قیمتی حدود ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان و سپر جلوی آن حدود ۲۳.۰۰۰.۰۰۰میلیون تومان در آبان ۱۴۰۲ قیمت گذاری شده است !

خرید لوازم یدکی خودرو های خارجی

بسیاری از افردا هزینه های لوزام یدکی برایشان مهم نیست و فقط به دنبال تهیه آسان و بدون مشکل این محصولات از فروشگاه های معتبر هستند . در ادامه به برسی برند های پر طرفدار و محبوب در ایران خواهیم پرداخت .

خرید لوازم یدکی پژو

قیمت های عجیب و باور نکردنی برخی قطعات و لوزام جانبی خودرو

پژو، بزرگترین نام تجاری فرانسوی، ابتدا در سال ۱۸۱۰ تاسیس شد و توسط خانواده پژو به منظور ساخت آسیاب‌های قهوه در شهر فرانش-کنته فرانسه آغاز به کار کرد. در صنعت خودروسازی، تولید دوچرخه گراند با آرماند پژو در سال ۱۸۸۲ آغاز شد. نخستین خودروی پژو، یک خودروی سه چرخ، توسط آرماند پژو و گوتلیب دایملر در سال ۱۸۸۹ ساخته شد.

از دهه ۱۳۷۰ شمسی به بعد، پژو نقش برجسته‌تری در مقایسه با دیگر برندهای خودروسازی فرانسوی ایفا کرده است و در طول زمان، افتخارات بین‌المللی زیادی را کسب کرده است. این برند به طور مداوم توانسته است جوایز خودروی اروپایی را به دست آورده و از دستاوردهای آن، حفظ محیط زیست با محصولات کمتر آلاینده است.

پژو دومین تولیدکننده خودرو در اروپا است که خودروهای آن به دلیل مصرف کم سوخت و ابعاد کوچک، شناخته می‌شوند. امروزه، بخش زیادی از تولیدات خودروهای پژو، شامل مدل‌هایی نظیر پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، پژو RD، پژو ۲۰۷ و پارس، تحت برند پژو در ایران به بازار عرضه می‌شوند.همچنین خودرو های واردتی پژو در ایران طرفدارن خود را دارند و تهیه لوازم یدکی آنها نیز به راحتی انجام میشود .

خرید لوازم یدکی کیا

قیمت های عجیب و باور نکردنی برخی قطعات و لوزام جانبی خودرو

شرکت کیا موتورز، یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان خودرو در کره جنوبی است و همیشه تلاش کرده تا برترین و با کیفیت‌ترین خودروها را برای تمام اقشار جامعه طراحی و تولید کند. این شرکت جزو بهترین شرکت‌های خودروسازی جهان محسوب می‌شود. و همچنین لوازم یدکی کیا جزو باکیفیت ترین لوازم یدکی در بین برند های خودرو به شمار می رود.

کیا موتورز یک شرکت بسیار پردرآمد با درآمد سالانه ۴۲ میلیارد دلار است و با تولید خودروهای جذاب و عرضه لوازم یدکی، توانسته خود را در میان ۱۰۰ برند موفق جهان قرار دهد. خودروهای کیا در ایران به دلیل ویژگی‌های فنی برتر و طراحی جذاب، توجهات بسیاری را  به خود جلب کرده اند.

اسپورتیج، سراتو، اپتیما، اپیروس و سورنتو از جمله پرفروش‌ترین مدل‌های کیا در ایران هستند که در تعداد زیادی به بازار عرضه شده‌اند. اگر شما هم یکی از مالکان این خودروها هستید و نیاز به لوازم یدکی دارید، ممکن است ندانید از کجا باید لوازم اصلی کیا را تهیه کنید. در ادامه این مطلب بهترین راه پیدا کردن لوازم یدکی کیا با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به شما معرفی میکنیم !

خرید لوازم یدکی هیوندای

بدون شک بیشترین خودرو های وارداتی در ایران مربوط به برند هیوندای میباشند . این برند یکی از برند های کره ای معروف در زمینه ساخت خودرو میباشد و محصولات این برند در بازار جهانی مشتریان خود را دارند . همانگونه که پیش تر برسی کردیم قیمت برخی از لوازم جانبی خودرو های این برند پس از تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو سر به فلک کشید و تهیه آنها به سختی انجام میشود . با این حال در ادامه این مطلب ما به معرفی یک مجتمع لوازم یدکی در تهران میپردازیم که به راحتی میتوانید هرگونه قطعه ای که نیاز دارید در آن تهیه کنید . پس نگران لوازم جانبی خودرو های خارجی خود نباشید !

معرفی مجتمع سپهر ، بورس لوازم یدکی خودرو در تهران

قیمت های عجیب و باور نکردنی برخی قطعات و لوزام جانبی خودرو

اگر تا به این لحظه نگرانی از جانب پیدا نکردن لوازم یدکی خودرو یا فروشنده های نا معتبر که قطعه فیک به مشتریان عرضه میکند داشته اید ، دیگر نگران این مورد نباشید! مجتمع سپهر، بورس انواع لوازم یدکی خودرو های خارجی و داخلی میباشد و شما میتوانید با مراجعه به این مرکز تجاری خرید لوازم یدکی خودرو در تهران واقع در خیابان چراغ برق به راحتی هر گونه لوازم خودرو و وسیله ای که نیاز دارید تهیه کنید و همینطور بدون نگرانی از قیمت های گزاف و کیفیت پایین قطعه ، بهترین خرید لوازم یدکی خودرو های خارجی را داشته باشید!

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.