حراج ۱۰۰ قلم لوازم خانگی و سایر کالاها در سه استان

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی اموال تملیکی از عرضه ۱۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، و سایر کالاها در چهل و نهمین حراج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی از عرضه ۱۰۰ قلم کالای لوازم خانگی، تجهیزات رایانه‌ای، مخابراتی و سایر کالاها در چهل و نهمین حراج خرده فروشی این سازمان خبر داد.

«حسن خالقی» روز یکشنبه  اظهار داشت: این حراج به صورت همزمان در سه استان تهران، یزد و آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی افزود: مهلت ارسال پیشنهاد به حراج کالاها امروز در شهرستان ارومیه از استان آذربایجان غربی، فردا ۲۲ آبان ماه در حراج خرده فروشی تهران و روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه است.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی اموال تملیکی ادامه داد: در این حراج‌ها قیمت کالاها بر اساس قیمت کارشناسی و به صورت پایه است که شرکت کنندگان پیشنهادهای خود را برای خرید کالاها اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از همه اقصی نقاط می‌توانند در این حراج‌ها شرکت کنند، گفت: شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم آزاد است. افراد در صورتی که در حراج برنده شوند، باید به اداره کل اموال تملیکی در استانی که حراج برگزار شده مراجعه کنند و کالا را تحویل بگیرند.

خالقی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند./ایرنا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.