بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی محور سیل زده چمن بید – جنگل گلستان مورد نیاز است

بیش ازهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی بستر رودخانه و دیواره‌های ساحلی در محور خسارت دیده از سیل در محورچمن بید-جنگل گلستان مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در بازدید از محور سیل زده چمن بید – جنگل گلستان به تلاش‌های شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی و دستگاه های اجرایی برای بازسازی این مسیر اشاره کرد و افزود: محور چمن بید – جنگل گلستان از نظر راه ارتباطی

استان‌های خراسان شمالی و گلستان، بسیار حیاتی است و پیش‌بینی می‌شود با فعالیت‌های شبانه‌روزی طی سه هفته آینده بازگشایی شود.

وی با بیان این که بخشی از ایمن سازی بستر رودخانه و دیواره‌های ساحلی بر عهده این سازمان می‌باشد، بر اهمیت اجرای اصولی و ایمن این پروژه تاکید کرد.
معاون وزیرراه وشهر سازی با اشاره به این که در ۱۵ سال گذشته نیز این مسیر سابقه تخریب در اثر سیلاب را داشته، افزود: با توجه به بهره‌گیری استان از ظرفیت دستگاه های اجرایی، صرفا برای بازگشایی مسیر حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز باشد.

امانی ادامه دا‌د: ایمن سازی محور خسارت دیده چمن بید-جنگل گلستان طی دو‌ پروژه اجرا می شود که ایمن سازی وضعیت جاده در حال انجام است و اجرای پنج کیلومتر از دو راهی دشت تا تونل نیز جزء پروژه های بلند مدت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل می‌باشد.

وی یادآورشد: ایجاد مسیرهای جایگزین در خصوص مدیریت بحران در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز شده و جزء مطالعات این سازمان است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.