شالبافیان در جمع خبرنگاران خبر داد؛

استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری

معاون گردشگری وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی گفت: ما از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی درحاشیه مراسم افتتاح یک پروژه گردشگری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقیاس و ماهیت این دست از پروژه‌ها بهگونه‌ای است که امکان تکمیل و بهره برداری همزمان آنها وجود ندارد یا روند افتتاح آنها مشکل است اظهار کرد: سرمایه‌گذاران به مرور زمان و اینکه پروژه در حال تکمیل است انتظار دارند که بهره‌برداری را شروع کنند لذا این موضوع سبب می شود تا انگیزه بیشتری برای سرمایه گذار برای تکمیل پروژه وجود داشته باشد و پروژه بهتر به مخاطبین خود معرفی شود.

وی افزود: با بهره برداری همزمان پروژه در روند ساخت از محل منابع پروژه برای تکمیل آن استفاده می شود به همین جهت دستورالعمل امکان بهره برداری فازبندی پروژه ها از سال گذشته ابلاغ شد.

معاون گردشگری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: طبق این دستورالعمل امکان بهره برداری مرحله ای از یک پروژه به موازات تکمیل فازهای آن صورت‌ می گیرد و پروژه امروز نیز در این راستا به بهره برداری می رسد.

شالبافیان خاطرنشان کرد: این روند بهره برداری از پروژه ها مانع از استهلاک بخش های تکمیلی پروژه می شود از این رو شاهدافتتاح فاز اول پروژه الیمات هستیم و مردم در حال استفاده از مجتمع هستند و امکان بهره برداری از فازهای دیگر این پروژه نیز بدون شک از طریق منابع همین پروژه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.