سدان شيك و خاص هونگچی در نمايشگاه خودرو اصفهان

از جمله جذاب ترين خودروهاي حاظر در هفدهمين نمايشگاه خودرو اصفهان سدان لوكس BM CARS يعني هونگچی H5 است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ هونگچی H5 كه در رده سدان هاي باكيفيت و لوكس چيني جای می گیرد، توسط شركت بي ام كارز از زيرمجموعه هاي بهمن موتور به كشور وارد مي شود و به اين ترتيب بايد اين خودرو را يكي از وارداتي هاي حاضر در هفدهمین نمايشگاه خودرو اصفهان به حساب آورد.

هونگچی H5

این سدان لوکس از يك موتور ٤ سيلندر ٢ ليتري توربوشارژ بهره می برد كه مي تواند ٢٢٢ اسب بخار نيرو توليد كند. گشتاور اين خودرو نيز به ٣٤٠ نيوتن متر مي رسد. پیشرانه هونگچي با يك گيربكس ٨ سرعته آيسين جفت می شود.

هونگچی H5

سيستم كنترل حركت در سربالايي و سراشيبي، سامانه كنترل كشش، سامانه كنترل پايداري، سيستم هشدار توقف، سيستم توقف خودكار، رادار تشخيص نقطه كور، سيستم هشدار تصادف، رادار ٣٦٠ درجه بخشي از تجهيزات ايمني و رفاهي اين خودرو هستند.

هونگچی H5

از جمله نكات جالب توجه در مورد اين خودرو طراحي لوكس و شيك آن است . ضمن اين كه از نظر كيفيت قطعات داخلي و مونتاژ بدنه يكي از بهترين هاي موجود در ايران است. به طوري كه مي توان كيفيت ساخت و كونتاژ آن را با خودروهاي كره اي مقايسه كرد.

هونگچی H5

پیش از این نمایشگاه، قیمت هونگچی H9 مشخص شد. این سدان لوکس 2 میلیارد و 620 میلیون تومان قیمت گذاری شده و قرار است اواخر بهمن 1402 به مشتریان تحویل شود.

هونگچی H5

علاوه بر H9، دیگر محصولات هونگچی و بستیون نیز در غرفه بهمن موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش گذاشته شده اند.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.