رئیس قوه قضاییه در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان خبر داد؛

تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان کرمان

محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان کرمان، اظهار کرد: در راستای رفع مسائل و مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان کرمان، مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل ز مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: بالغ بر ۵ شهر در استان کرمان با مشکلات ثبتی مواجه‌اند که تلاش خواهد شد این مشکلات حداکثر ظرف یکماه در جهت رفع، مورد بررسی قرار گیرند؛ همچنین تا یک ماه آینده اسناد مالکیت مردم در ۵ الی ۶ شهرک در استان کرمان صادر خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان حضور هیئت عالی قضایی در کرمان، مقدمات آزادی بالغ بر ۲۴۳ نفر از زندانیان این استان فراهم شد.

رئیس عدلیه بیان کرد: مراجع قضایی استان کرمان نیازمند ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی هستند که تلاش خواهد شد ظرف مدت کوتاهی این تجهیز نیرو صورت گیرد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مسئولان عالی قضایی با حدود هزار نفر از مردم و مراجعان به دستگاه قضایی در سراسر استان کرمان بصورت چهره‌به‌چهره دیدار کردند و به استماع مسائل و مشکلات آنان پرداختند؛ تمامی این موارد به انضمامِ نامه‌های دریافتی از مردم کرمان ثبت و ضبط می‌شوند و به رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز دستور داده‌ شده که این مسائل و مشکلاتِ مطرح شده از ناحیه مردم را با اهتمام مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.