گشایش نماد بانک سامان در بازار اول فرابورس

مراسم گشایش نماد بانک سامان در بازار فرابورس ایران با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از سامان رسانه، سهام بانک سامان در نماد «سامان» که در تاریخ 14 تیرماه امسال در فرابورس پذیرش شده بود، برای اولین بار به روش گشایش نماد، در بازار اول عرضه شد. این نماد پیش‌تر در تابلو زرد بازار پایه معامله می‌شد که هم‌اینک به بازار اصلی فرابورس ارتقا یافته است.

در مراسم گشایش نماد بانک سامان در بازار اول فرابورس که تنی چند از اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل بانک نیز حضور داشتند، علیرضا معرفت مدیرعامل، لوح پذیرش نماد بانک سامان در بازار اول فرابورس را از مقامات فرابورس ایران دریافت کرد.

معرفت همچنین طی سخنانی با اشاره به پذیرش نماد بانک سامان در بازار اول فرابورس، عنوان کرد: با توجه به شفافیتی که همواره در عملکرد بانک سامان بوده و در کنار آن تلاش‌هایی که گروه مالی سامان در عرصه‌های مختلف داشته، هدف مدیران ارشد بانک این بود که با ارتقا جایگاه سهام بانک سامان در بازار فرابورس هم باعث نمود بیشتر این شفافیت در عملکرد بانک سامان شویم و هم سهامداران بانک از عملکرد بانک اطمینان بیشتری کسب کنند.

وی سپس ادامه داد: با توجه به نظارت دقیقی که فرابورس بر شرکت‌های حاضر در این بازار دارد، این نظارت تائیدی بر عملکرد شفاف بانک سامان خواهد بود و ما امیدواریم که این فرآیند باعث ارتقا و بهبود عملکرد بیش از پیش بانک سامان شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.