توسعه بندر چابهار با سند راهبردی کشتیرانی

توسعه بندر چابهار با سند راهبردی کشتیرانی؛ توسعه و استفاده حداکثری از ظرفیت بندر چابهار یکی از برنامه‌های راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در قالب سند راهبردی گروه تدوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بندر چابهار، با اشاره به تدوین برنامه جامع توسعه بندر چابهار در قالب سند راهبردی ۵ ساله گروه کشتیرانی، بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی کریدور شمال – جنوب و تداوم خدمات‌رسانی در قالب خطوط منظم حمل بار تاکید کرد.

محمدرضا مدرس خیابانی در دیدار با محمد کرمی، استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در چابهار بر ضرورت تسهیل امور برای توسعه بندر چابهار تاکید کرد.

مدرس خیابانی با اشاره به انتصاب مدیر جدید برای پیگیری پروژه‌های گروه کشتیرانی در بندر چابهار یادآور شد: یکی از برنامه‌های راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، توسعه و استفاده حداکثری از ظرفیت بندر چابهار است که در این راستا برنامه منظم و عملیاتی در قالب سند راهبردی گروه تدوین شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی از سوی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد چین و هند، تصریح کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی یک برنامه جامع، در حوزه توسعه و عملیاتی کردن بندر چابهار به‌عنوان یکی از بنادر راهبردی کشور که به آب‌های آزاد دسترسی دارد اقدام کرده است که این امر مستلزم همراهی همه مقامات محلی و استانی و همچنین صاحبان بار دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در این نشست جواد سپاهی فرماندار چابهار، مدیر‌کل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان، رئیس دادگستری شهرستان و تعدادی از اعضای شورای اداری نیز حضور داشتند.

بازدید به همراه مدیران کریدور شمال – جنوب از ظرفیت‌ها و تجهیزات اسکله شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بندر چابهار بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.