بالاترین تندیس جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D در دستان پتروشیمی نوری

پتروشیمی نوری تندیس زرین جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D را از آن خود نمود.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری؛ مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد سرمایه های دانشی ۱۹ مهرماه با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش، با حضور و سخنرانی مهمانان داخلی و بین المللی، دکتر مجید قاسمی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران، پروفسور برندنر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در سالن همایش های دانشگاه خاتم تهران برگزار گردید.
بنابراین گزارش تمرکز اصلی این دوره از کنفرانس، بر توسعه و اعتلای سرمایه انسانی سازمان، بهبود بهره‌وری سرمایه انسانی از طریق کسب تجارب برتر، و تعمیق کارکردهای سرمایه‌های دانشی در اقتصاد دانش بنیان قرار داشت.
شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد آروماتیکی جهان توانست در دومین حضور خود در جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D، در بین شرکتهای بزرگ نفتی و پتروشیمی، فولادی، آلومینیومی، معدنی، بانکی، بیمه ای، داده پردازی، ….، با افزایش قابل توجه امتیازات کسب شده و ارتقاء جایگاه خود نسبت به سال گذشته، به بالاترین تندیس این جایزه (تندیس زرین) دست یابد که در طی ادوار گذشته فقط در اختیار یک هلدینگ بزرگ صنعتی بوده است.
لازم به ذکر است شرکت ها و نهاد های حاضر در این جایزه، پس از چند دوره حضور و کسب گواهینامه های یک، دو، سه ستاره، موفق به دریافت تندیس های بلورین و سپس سیمین میگردند و لازمه دریافت تندیس زرین، بلوغ سازمانی بسیار بالا، اهتمام کامل مدیریت، و گذر از ارزیابی های سختگیرانه می باشد که شرکت پتروشیمی نوری در این دوره، پس از پشت سر گذاشتن ارزیابی نمایندگان انجمن مدیریت ایران توانست با کسب امتیازات حداکثری، تندیس زرین این جایزه را اخذ نماید.
گفتنی است به گواه ارزیابان این جایزه بین المللی، مدیریت دانشی و فرهنگ آن در تمامی بخش های مختلف و فرآیندهای سازمان نهادینه گردیده است و موفقیت های ملی و بین‌المللی بدست آمده توسط پتروشیمی نوری حاصل حمایت مدیریت ارشد سازمان و مشارکت خوب پرسنل این مجتمع عظیم می باشد.
در پایان پنل تخصصی ارائه تجارب موفق شرکت ها پیرامون سرمایه های دانشی، دکتر آذر صائمیان قائم مقام دبیرکل انجمن مدیریت ایران و دبیر علمی کنفرانس، و همینطور داوران داخلی و بین المللی، ضمن تحسین فعالیت های کم نظیر انجام شده در پتروشیمی نوری و تبریک این موفقیت به مدیریت و کارکنان این مجموعه ،درخواست برنامه ریزی برای برگزاری جلسات و بازدید شرکت های مختلف کشور از پتروشیمی نوری، جهت بنچمارک فعالیت ها و فرآیندهای این شرکت مطرح نمودند.
شایان ذکر است کلیات مدل جایزه KM4D توسط انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند، و سوئیس طراحی و تدوین شده و با توجه به فعالیت سازمان های ایرانی نسبت به بومی سازی آن اقدام شده است. این مدل در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی، چرخه دانش، سرمایه دانشی، فرایندها، توسعه پایدار و یادگیری می باشد. روند ارزیابی مدل بر منطق RADAR استوار بوده و هدف از آن هدایت سازمانها در مسیری است که به طور پایدار و نظاممند از تجربیات، نوآوریها وسرمایه های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.