متکی سخنگوی شورای وحدت:

نگاه شورای وحدت به حضور اقشار در فهرست انتخابات راهبردی است

سخنگوی شورای وحدت گفت: سه قشر کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده شایسته خود را در فهرست شورای وحدت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از  روابط عمومی شورای وحدت، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا که صبح سه شنبه ۱۸ مهر ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد با تاکید بر اینکه قدرت و تحرک در کار تشکیلاتی، رمز موفقیت هر فعالیت سیاسی و انتخاباتی است، گفت: ما معتقدیم حضور همه اقشار در فهرست انتخاباتی، چه در تهران و چه در استانها، موجب تولید نشاط و امیدآفرینی در فرایند انتخابات و همچنین زمینه ساز مشارکت بالای مردم خواهد بود.

سخنگوی شورای وحدت با اشاره به اینکه سه قشر کارگران، ورزشکاران و هنرمندان نماینده شایسته خود را در فهرست شورای وحدت خواهند داشت تصریح کرد: دیگر اقشار از جمله جوانان ،دانشگاهیان، اصناف و بویژه جامعه بانوان جایگاه ویژه ای در فهرست ‌های تنظیمی شورای وحدت خواهند داشت .
متکی افزود ما بر این مسئله اصرار داریم که در یک کار جمعی تشکیلاتی ، به میدان آوردن ظرفیت همه گروه‌ها و اقشار یک راهبرد دوراندیشانه و شیوه ای عالمانه و حرفه ای است. زیرا معتقدیم خرد جمعی هنگامی محقق می شود که همه نیروها و افکار را در میدان عمل و رقابت وارد سازیم و از ظرفیت آن ها به نحو شایسته و بایسته بهره مند باشیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.