عزم چادرملو برای تولید ۴ میلیون تن گندله

مدیر گندله سازی چادرملو از عزم مدیران و پرسنل کارخانه گندله سازی چادرملو در اردکان یزد برای کسب رکورد ۴ میلیون تن گندله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیر گندله سازی چادرملو در گفت و گویی با اشاره به عزم مدیران و پرسنل کارخانه گندله سازی چادرملو در اردکان یزد برای کسب رکورد ۴ میلیون تن گندله در سال گفت : در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری با وجود اعمال محدودیت های ناشی از کمبود انرژی توانستیم ۱ میلیون و ۹۵۹ هزارو۹۰۲ تن گندله آهن تولید کنیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۱۳۰ هزارتن بیشتر است.

عبدالله کمالی افزود: ظرفیت اسمی این واحد تولیدی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزارتن در سال است که طی سالهای اخیر با تدابیر اعمال شده در جهت بهینه سازی فرایند تولید و کاهش توقفات دوره ای، هر سال شاهد افزایش تولید بوده ایم به طوریکه در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم۳ میلیون و ۷۶۸ هزارتن گندله آهن تولید کنیم و انشالله امسال همه توان خود را برای رسیدن به مرز ۴ میلیون تن گندله مصروف خواهیم داشت.

کمالی درباره بهره گیری از فناوریهای روز در این واحد نیز گفت: در زمینه کیفیت گندله می توان به بهره براداری از پروژه (CMC) تزریق سود و امکان سنجی استفاده از چسب های ارگانیک اشاره کرد.

وی تاکید کرد: در زمینه افزایش راندمان ناحیه تولید گندله خام هم می توان به استفاده از پردازش تصویر که یکی از به روزترین سیستم های به کار رفته در صنایع است و همچنین افزایش راندمان سرندهای غلتکی (Roller Screen) اشاره کرد.

کمالی گفت: همچنین بروزرسانی و بهره برداری از سیستم های کنترلی جدید برای اتاق کنترل، برخی از اقداماتی بوده است که در راستای به روز نگهداشتن واحد گندله سازی انجام شده و نتایج آن بهبود سیستم را نشان می دهد.

وی در پاسخ به تمهیدات اندیشیده شده جهت کاهش مصرف انرژی هم خاطرنشان کرد: میزان مصرف انرژی در کارخانه گندله سازی اردکان با تلاش و همت همکاران و تشکیل مستمر کمیته های بهبود انرژی در شرایط بسیار خوب و در پایین ترین میزان مصرف قرار دارد به طوریکه می توان گفت میزان مصرف نسبت به نرم معمول این واحد صنعتی به ویژه در مصرف آب کمتر است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.