بازدید شبانه مدیرعامل راه‌آهن از کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو

سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن، شامگاه یک‌شنبه مورخ ۱۶ مهر، از مجموعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید میعاد صالحی در این بازدید و در پاسخ به دغدغه کمبود نیروهای تعمیرات لکوموتیو گفت: در حال پیگیری برای باز گرداندن تعداد قابل توجهی از ردیف‌های حذف شده هستیم و ان‌شاالله اتفاقات خوبی در این خصوص خواهد افتاد.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: بخش تعمیرات لکوموتیو از پرکارترین، مهم‌ترین و البته مظلوم‌ترین بخش‌های راه آهن است و من به‌صورت روزانه آمار لکوموتیوهای آماده به‌کار را رصد می‌کنم. چرا که علاوه بر تعداد لکوموتیوهای گرم، برای ما قابلیت اطمینان لکوموتیوها نیز بسیار مهم است.

سید میعاد صالحی بیان کرد: لازم است فرآیند تعمیرات جاری یا اساسی لکوموتیوها به‌صورت سیستماتیک و منطبق با یک‌ جدول زمانی انجام شود.

مدیر عامل راه‌آهن افزود: باید مسیر بهینه و نقطه اپتیمم ادامه کار با لکوموتیوهای فعلی یا استفاده از لکوموتیوهای نسل جدید در شبکه ریلی را با استفاده از تجربه و نظرات کارشناسی متخصصان راه آهن و شرکت های پیمانکار همچون تام، مپنا، پویش و … و سایر کارشناسان به فوریت بررسی و جمع بندی کنیم.

وی اضافه کرد: باید معلوم شود تا چه روزی و چه نقطه‌ای با لکوموتیوهای فعلی ادامه دهیم و در چه نقطه‌ای و با چه نقشه راهی به سمت لکوموتیوهای نسل جدید برویم.

سید میعاد صالحی گفت: نمی‌خواهیم کلی گویی شود و صرفا حرف‌های زیبا زده شود بلکه باید بصورت عملیاتی و البته شجاعانه و با نگاه تحولی به سراغ این موضوعات و تصمیم‌گیری‌های اساسی برویم.

اولین جلسه در این خصوص هفته آینده در حضور مدیرعامل راه آهن تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.