برای دومین سال متوالی انجام شد؛

برگزاری پویش سفیران سازمان حفاظت محیط زیست در مدارس منطقه ۹

شهردار منطقه۹ از برگزاری پویش سفیران سازمان حفاظت محیط زیست در مدارس پایه غرب تهران با حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان تهران، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ و جمعی از آموزشگران و کارشناسان محیط زیستی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: گسترش آگاهي و دانش محيط زيست يكي از راهبردهاي مهم براي رفتن به سمت حل مسائل و چالش هاي محيط زيستي و دستيابي به توسعه پايدار است.

وی افزود: بر همين مبنا، آشنايي كودكان با مفهوم پايداري محيط زيست با كمك مهارت آموزي به روش ساده و خلاقانه مي تواند به تغيير عادات و رفتارها در طي زمان كمك كند و منجر به نهادينه سازي اهميت و اولويت محيط زيست درزندگي روزمره افراد شود. 

مرتضوی عنوان کرد: در راستای این مهم، سال گذشته برای نخستین بار آموزشگران سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سفیران در مدارس منطقه۹ حضور یافته و به ارائه آموزش های محیط زیستی و نیز پرسش و پاسخ با دانش آموزان در این خصوص اقدام کردند. 

شهردار منطقه۹ بیان کرد: اثر بخشی این پویش در طول ماه های گذشته ضمن برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی، مسابقات محیط زیستی از سوی اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه و بازخوردهای ناشی از آنها مثبت برآورد شده است. 

لازم به ذکر است همزمان با گرامیداشت روز جهانی کودک برای دومین بار متوالی سفیران و کارشناسان اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۹ با هدف نهادینه سازی مسئولیت پذیری اجتماعی با تمرکز بر لزوم تعلیم پذیری قشر کودک و نوجوان در مدارس غرب تهران حضور یافته و به تعلیم و آموزش آنان پرداختند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.