تکلیف قیمت بنزین مشخص شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه به دولت اجازه دادیم با سیاست های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در محدوده سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نگه دارد، گفت: هرگونه سیاست گذاری در برنامه هفتم توسعه در مورد بنزین، باید با در نظر گرفتن ثبات و ایجاد آرامش اقتصادی و همچنین مهار تورم باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی : محسن زنگنه با اشاره به سیاست گذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه درباره عدم تغییر قیمت بنزین یارانه‌ای و توضیحاتی در این بخش، گفت: ما در زمینه توزیع بنزین یارانه ای در برنامه هفتم توسعه تاکید داشته ایم که دولت نباید نرخ بنزین یارانه ای را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه به واقع اجازه دادن و منع کردن دولت در این بخش به خودی خود یک حکم برنامه ای محسوب می شود، ادامه داد: این مسئله تغییرات و نگرانی در جامعه ایجاد نخواهد کرد.

زنگنه بیان کرد: ما یکسری حکم در این بخش آورده ایم؛ به واقع احکام برنامه هفتم ، یک برنامه جامع قمداد می شود لذا ما ابتدا در این برنامه گفته ایم که باید ثبات و ایجاد آرامش اقتصادی و همچنین مهار تورم شکل گیرد و در نهایت گفته ایم که دولت اجازه دارد با سیاست های قیمتی و غیر قیمتی مصرف انرژی را در محدوده سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نگه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.