مدیرعامل راه آهن در اختتامیه اولین رویداد ملی طراحی باری های ریلی مطرح کرد:

حمایت راه‌آهن از فعالیت‌هایی که موجب تبیین گفتمان ریلی است

مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی طراحی بازی‌های ریلی با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن، داود طالبی معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل‌ونقل و تعدادی از مدیران راه آهن، ۶ مهر ماه در غرفه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید میعاد صالحی در ابتدا از تلاش‌های همکاران در ایجاد فراخوان‌ها و نیز ایده‌پردازان و شرکت کنندگان فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن دعوت از سایر طراحان فعال در عرصه تولید بازی گفت: این آغاز باید ما را به رسیدن طرح‌های بیشتر و ورود سایر طراحان به این عرصه رهنمون کند.
مدیرعامل راه آهن ادامه داد: امیدوارم در دومین فراخوان رویداد طراحی بازی‌های ریلی، مشارکت بیشتر و فعالانه‌تری در حوزه بازی‌های کامپیوتری و حوزه های خلاقانه سخت افزاری و نرم افزاری شاهد باشیم و فضایی برای فعالیت موثر عملیاتی افراد فعال این حوزه به وجود بیاوریم.
مدیرعامل راه آهن افزود: آن چه که در حوزه ریل برای ما مهم است و ما را به حضور قوی تر راه آهن در دوره دوم طراحی بازی‌های ریلی ترغیب می‌کند، بحث ری برندینگ حوزه حمل و نقل ریلی است که متاسفانه‌ در سالیان اخیر مورد غفلت واقع شده بود.
صالحی با بیان اینکه به جهت تحقق تبیین گفتمان حوزه حمل و نقل ریلی به حوزه ساخت و طراحی بازی‌های ریلی به عنوان یک ضرورت نگاه می‌کنیم خاطرنشان کرد: این حضور تشویقی است برای برگزیدگان این رویداد و ایجاد انگیره برای عملیاتی کردن این طراحی‌ها که در آینده از این بازی‌ها با نصب تابلوهای بازی‌های ریلی برای فرزندان مسافرین در ایستگاه های پرتردد راه‌آهن و داخل قطارهای مسافری، بهره ببریم.
مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: از فعالیت هایی که موجب تببین گفتمان ریلی که مزیت رقابتی بی بدیل کشور است، حمایت می‌کنیم و امیدواریم همه این تلاش‌ها به جهش حوزه حمل و نقل ریلی بینجامد.
در این مراسم، از میان ۱۶ طرح که به مرحله نهایی رسیده بودند، ۳ طرح منتخب و برگزیده این رویداد اعلام و از آن‌ها تقدیر شد.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.