تقدیر مدیرعامل راه آهن از حمایت‌های وزیر راه/ رکوردزنی راه آهن در جابه جایی مسافر

مدیرعامل راه‌آهن گفت: برنامه ما این است که با استفاده از ظرفیت های تامین مالی که فراهم شده است جهشی در کیفیت خدمات مسافری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در دهمین نمایشگاه بین المللی ریلی اظهار کرد:از وزیر محترم راه و شهرسازی که توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل ریلی دارند، تشکر می‌ کنم.

وی افزور: در یکسال گذشته توانسته‌ایم زیرساخت‌های خوبی را از نظر مالی، مانند ماده ۱۲ و تهاتر نفت و موضوعات دیگر، تامین کنیم.

صالحی گفت: در شش ماهه ۱۴۰۲ رکورد شش ماهه های تاریخ راه آهن در حوزه مسافری زده شد که این کافی نیست و در برنامه ما این است که با استفاده از ظرفیت های تامین مالی که فراهم شده است جهشی در کیفیت خدمات مسافری داشته باشیم.

معاون وزیر راه ادامه داد: در حوزه باری نیز شرکت‌های تولیدکننده در بخش های مختلف واگن و لکوموتیو و هم شرکتهای دانش بنیان داریم و از این نمایشگاه استقبال خوبی شده و کشورهای مختلف نیز حضور دارند.

صالحی تاکید کرد:: فورواردرهای مهمی نیز از کشورهای چین و روسیه در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: حوزه ریلی، حوزه‌ای است که سال‌ها مظلوم و مغفول مانده است که امیدواریم با حمایت‌های وزیر محترم راه و شهرسازی، شاهد رشد نقش حمل و نقل ریلی بین سایر شقوق حمل و نقل باشیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.