از ابتدای سال تاکنون:

اجرای بالغ بر ۷ هزار مترطول بهسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی در منطقه ۱۷

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷ هزار مترطول احداث کانیو در سطح منطقه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و رفع آب ماندگی در سطح معابر، از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ مترطول کانیو در سطح منطقه احداث شده است.

وی افزود: در همین راستا و رفع مشکلات زیست محیطی و با توجه به فرسودگی نهر خیابان ببری و فرعی ها در محله گلچین، عملیات جمع آوری آب های سطحی این معبر و احداث کانیو جانبی از چندی پیش آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ مترطول آن انجام شده است.

سیفی تصریح کرد: در ادامه احداث و بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی، در کوچه میرزائی و بن بست گلچین منشعب از خیابان برادران شهید حسنی واقع در ناحیه ۳، ۱۷۰ متر طول کانیو کتابی اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ اظهار کرد: همچنین در کوچه علیزاده از فرعی های خیابان عبید زاکانی حدود ۱۲۰ متر طول و در کوچه طاهری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول ۱۹۰ متر طول، کانیو جانبی اجرا شده است.

سیفی گفت: اجرای کانیو خیابان نعمتی به طول ۴۶۰ متر نیز در دستور کار قرار گرفته و تا کنون ۱۷۰ متر ، ضلع شرقی آن تکمیل گردیده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

گفتنی است طی ماه گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ متر طول عملیات جمع آوری شبکه فرعی آب های سطحی و احداث کانیو در این منطقه محقق شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.