مزایای تجهیز مجتمع بندری امام خمینی (ره) به سامانه مدیریت کنترل تردد

با هدف ارتقاء سطح امنیت، مجتمع بندری امام خمینی(ه) به سامانه مـــــدیریت کنترل تردد (access control) به ارزش 130 میلیارد ریال مجهز شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به لزوم اجرای کامل الزامات پدافندی در این مجتمع بزرگ بندری،  ماهیت پروژه را در چارچوب اصول پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهارکرد:  این سامانه حفاظتی مشتمل بردروازه‌ الکترونیک نفررو محدوده عملیاتی به همراه سیستم پلاک‌خوان تمامی مبادی ورودی و خروجی مجتمع بندری امام خمینی(ره) و پارکینگ اداری است.

گرایلو در خصوص مزایای بهره‌برداری از این سامانه گفت: با بهره‌گیری از این سامانه که با همت کارشناسان واحد فنی و نگهداری این اداره کل نصب و راه اندازی شده است، ضمن تسهیل و تسریع در روند  تردد اشخاص و خودروها، ارتقاء سطح امنیت بندر و رضایتمندی مشتریان بندری را در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: صیانت از دارایی‌های فیزیکی سازمان بنادر و دریانوردی از دیگر اهدافی است که با بهره‌گیری از این سامانه  محقق خواهد شد.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.