دلار وارد مرز حساس قیمتی شد

دلار روی مرز حساس قیمتی ۴۹ هزار تومان در حال طناب‌بازی است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ چند روزی است دلار در مرز ۵۰ هزار تومان در حال حرکت است؛ البته هنوز نتوانسته وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود، اما دلار در منطقه حساس ۴۹ هزار تومانی رفت و برگشت قیمتی دارد.

تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز معتقدند افزایش تقاضا برای مسافرت در روزهای پایانی تابستان، مانع از کاهش قیمت این اسکناس شده است.

با این حال، برخی فعالان بازار عنوان می‌کننو که قیمت دلار امکان دارد امروز به اخبار نشست شورای حکام و ادعای جدید رویترز مبنی بر آزادسازی ارزهای بلوکه شده و تبادل زندانیان دو تابعیتی واکنش نشان دهد.

براساس خبرهای منتشر شده، قرار است امروز دوشنبه 20 شهریور ماه، جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار شود و یکی از سرفصل‌های این جلسه فعالیت‌های هسته‌ای ایران است.

از سوی دیگر، دیروز خبرگزاری رویترز ادعای جدیدی را درباره آزادسازی ارزهای بلوکه شده و تبادل زندانیان مطرح کرد. خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شده که در روزهای آینده زمانی‌ که ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران به بانک‌های قطر منتقل شود، زندانی‌های دوتابعیتی آمریکا، ایران را ترک می‌کنند و همین تعداد زندانی ایرانی بازداشت شده در آمریکا به خانه باز می‌گردند.

بر همین اساس، دیروز قیمت دلار در بازارهای همسایه کاهش محدودی داشت. دلار هرات با قیمت ۴۹ هزار و ۵۸۰ تومان معامله شد و کاهش ۷۰ تومانی داشت. قیمت دلار سلیمانیه هم با رقم ۴۹ هزار تومان معامله شد و ۹۰ تومان ارزان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.