تقدیر رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درجابجایی مطلوب زائران اربعین

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست ویدیو کنفرانسی برنامه‌ریزی سفرهای بازگشت زائران اربعین حسینی، از عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خدمات‌رسانی مناسب جابجایی زائران اربعین حسینی در اقصی نقاط کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که به‌رغم افزایش ۲۰ درصدی زائران در سال جاری، خدمات‌رسانی خوبی در جابجایی زائران با ناوگان جاده‌ای انجام شده است، افزود:

این رضایتمندی و بهبود در خدمات رسانی حاصل برنامه ریزی‌ها و اقدامات یک سال گذشته وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که درسال جاری شاهد ارتقای وضعیت پایانه‌ها، بهسازی جاده‌ها، امکانات رفاهی و استراحتگاه، سایبان ها، سیستم‌های خنک کننده و دیگر امکانات مورد نیاز هستیم که با تلاش‌های صورت گرفته ،این پروژه‌ها در زمان مقرر و قبل از مراسم اربعین به بهره برداری رسید.

وی با طرح دو موضوع مهم و قابل پیگیری از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: ایجاد مدیریت یکپارچه در پایانه‌های مرزی و جلوگیری از موازی کاری دستگاه ها در مرزها ، یکی از موضوعات مهمی است که باید در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین نوسازی ناوگان جاده‌ای را موضوع دوم اولویت‌دار در سال جاری عنوان کرد و افزود:

به منظور افزایش ظرفیت ناوگان جاده‌ای و بهبود خدمات‌رسانی در بخش حمل و نقل مسافری ، ضروری است تمام ظرفیت تولید داخلی و همچنین واردات ناوگان خارجی براساس مصوبات قانونی و مجوزهای صادر شده به کارگرفته شود.

رضایی کوچی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های دیگر وزارتخانه ها و دستگاه ها در ایام طرح اربعین حسینی در سال جاری افزود:
ارزیابی عملکرد دستگاه ها در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قطعا در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود و گزارش این تلاش ها و خدمات و اقدامات صورت گرفته به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی اظهارامیدواری کرد با بسیج همه امکانات در مرزها، سفرهای بازگشت زائران هم به نحو مطلوب و ایمن تاپایان ایام طرح جابه جایی زائران اربعین انجام شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.