استقرار ۵٠٠ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائران در پایانه برکت

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از استقرار ۵٠٠ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائران در پایانه برکت خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی موج برگشت زوار به اندازه کافی این ناوگان در مهران مستقر و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی در گفتگوی ارتباط زنده خبر ساعت ۱۳ امروز در مرز مهران اظهار داشت: از بامداد امروز یک شنبه ۶٠٠ دستگاه اتوبوس با ظرفیت تکمیل زائران به مقاصد مورد نظر پایانه برکت را ترک کرده اند.

وی افزود: همچنین از دو شب گذشته تاکنون ۱۸٠٠ سرویس در این پایانه انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: روزانه حدود ۱۸٠٠ سرویس به استان های کشور انجام و تلاش می شود زائران در مرز معطل نشوند.

امانی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت جابجایی زائرانی که از مرزهای دیگر وارد کشور عراق شده و برگشت انها از مرز مهران است اندیشیده شده است.

وی درباره تاکسی اینترنتی نیز گفت: بستر این خودروها در مرز فراهم و این مهم سبب سهولت در تردد زائران خواهد شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به قیمت مصوب بلیط اتوبوس نیز گفت: در این راستا دفتر بازرسی به شکایات مسافران در پایانه برکت راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: اگر تخلفی در خصوص افزایش قیمت از سوی رانندگان در بین راه انجام شود سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری آماده پاسخگویی به شکایات زائران است.

امانی در پایان از زائرانی که با خودرو شخصی به مرز مراجعه کرده اند خواست، در برگشت با پیوستن به پویش نذر مسافر در صورت داشتن ظرفیت مسافران هم مسیر خود را به مقاصد برسانند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.