دایر شدن سرویس‌های برگشت از پایانه بغداد و کاظمین به اربیل عراق برای بازگشت زائران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از دایرشدن سرویس‌های برگشت برای جابجایی زائران از پایانه بغداد و کاظمین به اربیل عراق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیمان آرامون گفت: طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی در حال حاضر یکی از اولویت‌های حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای است و ضمن خدمات‌رسانی در مسیرهای داخل کشور به سمت تمرچین و مهران و بالعکس، کشور عراق نیز برای بازگشت زائران در مسیرهای کربلا به اربیل و در نهایت کشور ما تمهیدات لازم را به عمل آورده است.

وی با بیان این‌که نرخ کرایه از الحسینیه بغداد تا اربیل 20 هزار دینار معادل 660 هزار تومان و از کاظمین تا اربیل 23 هزار دینار معادل 759 هزار تومان است، ادامه داد: پیرو هماهنگی‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، سرویس های بازگشت زائران از پایانه بغداد و کاظمین به سمت عراق دایر شده است.

آرامون یادآور شد: رایزنی های صورت گرفته با کشور عراق برای تامین سرویس‌های مستمر و به سمت اربیل و در نهایت تمرچین جهت جلوگیری از سرگردانی و معطلی زائران، راحتی دسترسی به ناوگان حمل و نقلی و کاهش دغدغه و افزایش سرعت بازگشت زائران به کشور صورت پذیرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین ناوگان اتوبوس آذربایجان غربی برای بازگرداندن زائران هم استانی از مرز مهران اعزام شده اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.