رحمانی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی:

وزارت صنعت برای اجرای ماده ۷ قانون بهبود مستمر آمادگی کامل دارد/ همه دستگاه‌ها باید در این مسیر همکاری کنند

وزیر صنعت گفت: همه دستگاه‌ها موظف به اجرایی کردن ماده ۷ قانون بهبود مستمر ساماندهی و کاهش مراجعات نمایندگان به دستگاه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ نود و دومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی صبح امروز در اتاق بازرگانی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و رضا رحمانی وزیر صنعت و اعضای اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

رضا رحمانی وزیر صنعت در این نشست با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: درباره ماده ۷ قانون بهبود مستمر بخش تولید و کار و کاهش مراجعات نمایندگان بخش‌های مختلف به دستگاه‌ها در کشور وزارت صنعت از حیث سامانه ها با مشکلاتی روبه رو نیست اما تحقق این رویه اراده همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی افزود: در شرایط جدید یکی از راه‌های مقابله با تحریم و جنگ اقتصادی به نظر می‌رسد همه دستگاه‌ها باید در اجرای ماده ۷ وارد عمل شوند و دوستان اگر مانعی در این مسیر می‌بینند به ما اطلاع دهند از این رو ما هیچ مشکلی در اجرای این ماده نداریم.

وزیر صنعت با بیان اینکه اعتراضات و مطالبات بخش تولید در حوزه بانکی باید رفع شود خاطرنشان کرد: بدون شک با رفع اختلاف‌ نظر بین بانک مرکزی و سایر بانک‌ها این موضوع باید رفع شود تا بخش تولید بتواند به راحتی به روند‌کاری خود بپردازنند.

زندی زاده مدیر داده‌های وزارت صنعت در ادامه این مراسم تصریح کرد: وزارت صنعت در مسیر تحقق ماده ۷ تمام رویکردهای خود را انجام داده است اما نهادها در این مسیر همراه وزارت صنعت نیستند در حالی که این رویه در سازمان استاندارد در حال اجرایی شدن است اما متاسفانه همکاری موثری از سوی سایر دستگاه‌ها در این مسیر صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.