از اول تیرماه تاکنون انجام شد:

شست و شو و گندزدایی هزار و 890 مخزن و زیرمخزنی منطقه ۱۷

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17، گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون طی دو مرحله هزار و 890 عدد مخزن و زیرمخزنی نواحی سه گانه منطقه 17، شست و شو و گندزدایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به شستشو و گندزدایی مخازن و زیرمخازنی، گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر انجام می شود و مخازن و زیرمخزنی ها به طور مستمر شستشو داده می شوند.

وی افزود: به همین جهت و به منظور سلامت و بهداشت شهر و شهروندان طبق برنامه ریزی مشخص، طی دو مرحله هزار و 890 مخزن و زیرمخزنی های موجود در نواحی 3 گانه منطقه شستشو و گندزدایی شدند.

کوه نژاد تصریح کرد: همزمان با فصل تابستان و گرمای شدید هوا و ازدیاد جانوران موذی رسیدگی بیشتری به نظافت مخازن زباله احساس و به طور جدی دنبال می شود.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به اقدامات ویژه منطقه 17 به پاکسازی کامل سطل های زباله از شیرابه ها و زباله های باقیمانده در سطل های فلزی، اظهار داشت: برخی از سطل های فلزی منطقه کف تراشی شده و با این کار زباله های رسوب شده پاکسازی و در صورت نیاز سطل های فلزی رنگ آمیزی می شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.