آمادگی ناوگان جاده‌ای برای انتقال مشتاقان حضور در ‌مراسم ‌تشییع پیکر سردار سلیمانی

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: بیش از 100 هزار دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای آماده انتقال مشتاقان به حضور در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ احمدرضا عامری ضمن‌ تسلیت به مردم ایران بابت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این مصیبت بزرگی بود که بر ملت ایران وارد شد‌، سردار سلیمانی مردی فراموش نشدنی در عرصه ایثار و شهادت است و یک افتخار ملی محسوب می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری بیان کرد: از آن منظر که قطعاً مردم زیادی از مناطق مختلف کشورمان خواستار این هستند که در مراسم تشییع پیکر پاک سردار عزیز شهید قاسم سلیمانی شرکت کنند، تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، 46 هزار دستگاه سواری کرایه و ۴۵ هزار دستگاه مینی‌بوس برای این ایام کاملاً آماده‌اند.

وی اظهار کرد: راننده‌ها نیز آماده خدمات دهی به همه مشتاق این سردار عزیز هستند، به هر حال آماده‌ایم است تا بتوانیم سهمی در جبران خدمات این شهید بزرگوار، برای ملت ایران داشته باشیم.

عامری ادامه داد: ما سرباز ولایت هستیم و قطعاً هر ‌میزان ناوگان جاده‌ای که لازم باشد برای جابه‌جایی مردم در این مقطع اختصاص می‌دهیم.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری اظهار داشت: ‌مشتاقان حضور در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز در استان‌های تهران، خراسان رضوی و کرمان و همچنین استان‌های همجوار و یا هر استان دیگر، هر میزان تقاضا داشته باشند، آماده پاسخگویی در بخش حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.