آمیکو در نمایشگاه تخصصی آفرود و طبیعت گردی

نمایشگاه آفرود،کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی که چند روزی است در ایران مال آغاز به کار کرده، مورد استقبال مردم و اغشار مختلف قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی 

این نمایشگاه که در فضایی مناسب با امکانات کامل در حال برگزاری است، حتی مورد استقبال شرکت های تولید کننده خودروهای مناسب طبیعت گردی و آفرود از جمله ارس خودرو دیزل ( آمیکو)) قرار گرفته است.

آمیکو که از جمله باسابقه ترین خودروسازان تجاری بخش خصوصی کشور به شمار می رود، در این نمایشگاه غرفه ای بسیار زیبا طراحی کرده که بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشد. آمیکو که حدود سال 96 به بعد با پیکاپ آسنا یکی از تامین کنندگان اصلی بازار خودروهای شاسی بلند و پیکاپ در کشور بوده است، در این نمایشگاه تخصصی نیز با ورژن توربو آسنا حضور ارد.

کل سر سبد غرفه آمیکو آسنا توربوشارژ دنده است که می تواند به کمک موتور 4 سیلندر توربوشارژ خود که با کد 4K22 شناخته می شود 218 اسب بخار نیرو و 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور که مجهز به سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ ها و اصطلاحا از ساخته های سری Mivec میتسوبیشی به حساب می آید، به دلیل کیفیت ساخت بالا در بسیاری از محصولات دیگر رقیبان آسنا نیز به کارگیری شده است.

به طور کلی آمیکو آسنا به دلیل مهندسی محصول مناسب یکی از پیکاپ های فول سایز بازار کشور است که از زمان عرضه توانسته هم در بخش خودروی خدمت موفق عمل کند و هم در بخش کاربری عمومی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به ویژه که به دلیل سایز بزرگ این خودرو فاصله محوری آن به اندازه ای است که از نظر فضای کابین هم راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.گ

این نمایشگاه از ساعت 14 تا 22 شب در بازار بزرگ ایران ( ایران مال) تا روز یک شنبه دایر بوده و آمیکو میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.