پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران به‌راستی چشمان بینا و زبان گویای جامعه هستند که با تعمق و نکته‌سنجی خود به کشف حقایق پرداخته و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند. بدون شک ورود به عرصه خبرنگاری، ورودی خطیر و مسئولیت‌آفرین و مستلزم درجات بالایی از تعهد و میزان متنابهی از عشق، نوع‌دوستی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های شریفی است که در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند و بی‌کم‌وکاست و دلسوزانه حقایق را به تصویر می‌کشند.

اینجانب یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی خصوصاً شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم و با عرض ادب به جایگاه والای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و تبریک روز خبرنگار، زحمات گران‌قدر این عزیزان در

انتقال دیدگاه‌های مردم شریف تهران به شرکت بهره‌برداری مترو و نیز تلاش‌های صادقانه آنها در انعکاس فعالیت‌های این شرکت را قدر می‌نهم و موفقیت و سربلندی ایشان را از درگاه حق‌تعالی مسئلت دارم.
امیدوارم مترو تهران و حومه همواره از پشتوانه ارزنده‌ای چون شما فرهیختگان در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران عزیز، برخوردار باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.