گروه صنعتي آميكو با سبد كامل محصولات خود به اصفهان رفت

گروه صنعتي آميكو (ارس خودرو ديزل) با سبد كامل محصولات خود يعني پيكاپ آسنا، آسنا توربو، كاميون ٢٦٣١ و كاميون ١٩٢٩ در نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت اصفهان شركت كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ گروه صنعتي آميكو (ارس خودرو ديزل) با سبد كامل محصولات خود يعني پيكاپ آسنا، آسنا توربو، كاميون ٢٦٣١ و كاميون ١٩٢٩ در نمايشگاه حمل و نقل و ترانزيت اصفهان شركت كرد. اين نمايشگاه از امروز تا جمعه ١٣ مرداد برقرار است.

در حاشیه این نمایشگاه قاسم نوری مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارس خودرو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی درباره برنامه های فروش شرکت آمیکو اظهار کرد: ما یک شرایط  مرحله ای را برای مشتریان هنگام فروشگذاشتیم که در مرحله اول ۶۰ درصد، در مرحله دوم ۳۰ درصد تایکماه و در مرحلهسوم ۱۰ درصد هنگام تحویل انجام می‌گیرد.

وی افزود: درباره شرایط اقساطی فروش نیز ما هم شرایط اقساطییکساله داریم که ۷۰ درصد به عنوان پیش پرداخت دریافت می شودو۳۰ درصد به صورت یکساله دریافت می شود.

مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارسخودرو با بیان اینکه ما در حال انجام یک شرایط لیزینگ نیزهستیمتصریح کرد: در این وضعیت بالاتر از ۵۰ درصد را تسهیلاتمی‌دهیم و این روند سه ساله است.

نوری خاطرنشان کرد: ما برای ده چرخ و شش چرخ خودمان یعنی۲۶۳۱ و ۱۹۲۹ این شرایط را فراهم کردیم اما این منابع محدود است و ما امیدواریم مشتریان بیشماری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی گفت: ما امسال برنامه تولیدی خوبی داریم و احساس می‌کنمسال جاری برای ما بسیار پررونق خواهد بود و ما هم در بخش پیکاپوهم ده چرخ برنامه های خوبی داریم.

مدير فروش شركت آميكو و مديرعامل شركت سرمايه گذاري ارسخودرو با بیام اینکه انشاالله در آینده نزدیک درباره محصولات پیکاپخود صحبت خواهیم کرد گفت: در حوزه کامیونت فعلا در حوزه ده وشش چرخ مشغول به فعالیت هستیم و در آینده نزدیک و کمتر از۲۰ روز دیگرخبرهای خوش خوبی را بیان خواهیم کرد.

نوری تاکید کرد: در مورد شرایط اقساطی ما بسیاری از مشتریان ما باتوجه به شرایط اقتصادی خواهان ایجاد تسهیلات اقساطی بودندکهما این شرایط را فراهم کردیم و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.