دعوت جامعه روحانیت از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق برای حضور در انتخابات

جامعه روحانیت مبارز در آستانه کلید خوردن فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت طی بیانیه ای از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز در آستانه کلید خوردن فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت طی بیانیه ای از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات و نقش مردم حبل المتین الهی در تاریخ جمهوری اسلامی است.
بدون تردید اراده و خواست مؤمنانه ملت برای تحقق آرمانهای ملی ، دینی و انقلابی تنها مسیر پیشرفت ، شکوفایی و سعادت است.

امروز کشور ما بیش از هر زمان به همبستگی و اقتدار همه جانبه نیازمند است و چنانچه رهبری معظم تبیین فرمودند مشارکت بالا در انتخابات راهکار اصلی است و مشارکت بالا نیز بدون بستری امن و فضایی سالم و رقابتی جدی امکان پذیر نیست.

جامعه روحانیت مبارز از همه افراد اندیشمند، متخصص و با تجربه از همه طبقات ، اصناف ، اقوام ، اقشار ، گرایشها و سلایق سیاسی بخصوص بانوان و جوانان در سراسر کشور که متعهد به اسلام ، مردم ، قانون اساسی ، رهبری ، منافع ملی و خواهان پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و رفع مشکلات می باشند انتظار دارد تا با عزمی استوار و نیتی خالص در این راه پیشقدم شوند و با ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم بزرگوار و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار نمایند.

مطمئنیم هدایت و حمایت خداوندی شامل حال خادمان صادق ملت خواهد بود . إنّه خیر ناصرٍ و معین

با امید پیروزی ، عزت و موفقیت بیشتر ملت شریف ایران

جامعه روحانیت مبارز

۱۴۰۲/۵/۱۰

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.