معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران:

تجلیل از صادرکنندگان به منظور تقویت اقتصاد ایران ضروری است

حاجی پور گفت: مشکلاتی همچون محدودیت ارزی، صادراتی و انتقال ارز در کشور وجود دارد و اجلاس امسال تقدیر از صادرکنندگان با این مشکلات و محدودیت‌ها برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ حاجی پور معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران در آئین معرفی و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران اظهار کرد: مشکلاتی همچون محدودیت ارزی، صادراتی  و انتقال ارز در کشور وجود دارد و اجلاس امسال تقدیر از صادرکنندگان  با این مشکلات و محدودیت ها برگزار شده است.

وی گفت: معرفی صادرکنندگان نمونه به منظور رشد فرهنگ صادراتی و معرفی الگوهای برتر به جامعه اقتصادی است.

حاجی مدر بیان کرد: امروز از صادرکنندگان نمونه و شایسته تقدیر استان تهران، تجلیل خواهد شد؛ این در حالی است که ماموریت و فلسفه وجودی این مراسم شناسایی صادرکنندگان فعال و تشویق آنها به ادامه فعالیت و معرفی صادرکنندگان نمونه به جامعه در راستای توسعه فرهنگ صادراتی و ارایه الگوهای مناسب به جامعه اقتصادی کشور است.

حاجی پور یاداوری کرد: اولین آیین نامه مربوط به تشویق صادرکنندگان نمونه، به سال ۷۷ برمی‌گردد که ده سال بعد هم آیین برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشوری، ادامه یافت و در سال ۹۶ تفویض فرآیند به اتاق بازرگانی تهران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.