مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید کرد:

آمادگی برپایی نمایشگاه مبل ایران در حاشیه اکسپو 2020 دبی

حسین زاده از آمادگی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به منظور برپایی نمایشگاه مبل ایران در حاشیه اکسپو ۲۰۲۰ دبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مراسم اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و نهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری گفت: اتحادیه صادرکنندگان و تولید کنندگان مبل اتحادیه ای به معنای واقعی اتحادیه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این اتحادیه بسیار منسجم و هدفمند کار می کند و بسیار موفق است، افزود: صنعت مبل اشتغال ۸ درصدی د. کشور را رقم زده و به دلیل وجود ۶۰ هزار واحد تولیدی دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: صادرات صنعت مبل در ایران ۵۰ میلیون دلار در سال است و باید برای گسترش این میزان تلاش های بیشتری انجام شود. در این زمینه لازم است که برندینگ این صنعت با جدیت پیگیری شود.

حسین زاده با اشاره به برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی، عنوان کرد: همزمان با این رویداد نمایشگاه های ایرانی بسیاری انجام می شود که آمادگی برپایی نمایشگاه مبل در این ایام را داریم.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران همچنین از برپایی نمایشگاه مبل ایران در حاشیه جام جهانی قطر له منظور تجهیز ۴۰۰ هتل این کشور خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در نمایشگاه های سال آینده این صنعت هیات های تجاری خارجی بیشتری حضور یابند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.