كراس اوور وی جی وی با ایلیا به بازار خواهد آمد

در تازه ترین اخبار منتشر شده، کراس اور وی جی وی VGV U75 plus که اخیرا در گمرک کشور دیده شده بود، حال با صنایع خودرو سازی ایلیا به صورت وارداتی به بازار کشور عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛وی جی وی محصولی از نشان سینوتراک چین است که در گذشته از این برند، کشنده های هوو در بازار کشور حضور پیدا کرده است. از سال 2014 سینوتراک در زمینه خودرو سواری هم شروع به فعالیت کرده و محصولات خود را با نام تجاری VGV سنوتراک به بازار جهانی معرفی کرده است.

میزان تولید سینوتراك در زمینه خودرو سواری در سال حدود 20 هزار دستگاه است. سینوتراک VGV U75 پلاس كه توسط صنايع خودروسازي ايليا قرار است عرضه شود، خودرو کراس اوور سایز متوسط محسوب می شود، این خودرو را از منظر ابعادی می توان نزدیک به بهمن فیدليتي دانست. این خودرو با دو ظرفیت سرنشین 5 و 7 نفره در بازارجهانی قابل سفارش است. وی جی وی را می توان در دو تیپ لوکس و معمولی با مشخصات فنی یکسان اما آپشن های متفاوت تهیه کرد.

کراس

در اطلاعاتی که این خودروساز بخش خصوصی منتشرکرده، بیان شده وی جی وی در بالاترین سطح آپشنی خود برای بازار ایران تدارک دیده شده است.
U75پلاس دارای یک موتور چهار سیلندر خطی با حجم 2 لیتر و مجهز به تورو شارژر است، این موتور قادر به تولید توان 221 اسب بخارو 385 نیوتن متر گشتاور است. توان تولید شده از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود.

امکانات پایه این خودرو شامل: سیستم کنترل چرخش TCS، سیستم کمک حرکت در سربالایی HAC، سیستم کمک حرکتی در سراشیبی DAC، سیستم کنترل پایداری ESP است که در زمینه بالابردن سطح ایمنی سرنشینان در این خودرو استفاده شده است.

آپشن های دیگر این خودرو مي توان صندلی 6 حالته راننده، صفحه نمایش 10.1 اینچی با کیفیت HD، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه برقی خودکار، ترمز پارک برقی و استار دکمه ای را بیان کرد.

کراس

با وجود این موضوع که هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست اما از نظر فنی و آپشنی از رقیبان آن در بازار کشور می توانیم به فیدليتي و دیگنیتی پرستیژ و همچنین تیگو 8 پرو اشاره کرد. حال باید منتظر بمانیم تا زمانی که به صورت رسمی این خودرو رونمایی و اطلاعات و مشخصات فنی دقیق آن مشخص شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.