پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران؛ دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت عرض تبریک و دستمریزاد داشته باشیم خدمت تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود تمام مشکلات و نا بسامانی های موجود در فضای کسب و کار همچنان پر خروش و خستگی ناپذیر طی طریق می کنند و راه را برای آینده ای پر امید هموار می سازند.
در چنین شرایطی انتظار می رود دولتمردان و قانون گذاران نیز با عنایت به نقش پر رنگ معدن و صنایع معدنی در رونق اقتصادی، اشتغال و ارز آوری، با اتخاذ تدابیر منطقی تسهیل گر مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی را بیش از پیش هموار سازند.
قطعاً با تلاش فعالین معدن و صنایع معدنی می توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش بزرگ در راستای سیاست رهایی از اقتصاد تک محصولی و جایگزینی آن به جای نفت باشیم. همچنین با توجه به مزیت های نسبی کشور از جمله برق، گاز و نیروی جوان قطعا این بخش می تواند نقشی اساسی در صادرات و ارزآوری کشور ایفا نماید.
اینجانب فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران این حوزه تبریک عرض نموده و امیدوارم با حمایت مسئولین محترم شاهد رشد پایدار تولید و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی کشور به ویژه صنعت استراتژیک فولاد باشیم.

بهرام سبحانی
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.