آیا باید با خرید خانه خداحافظی کنیم؟

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن می‌گوید: ما به عنوان فعال بخش مسکن اعتقاد داریم که هیچ اتفاق مثبتی در حوزه مسکن رخ نداده و هیچ برنامه‌ریزی‌ای هم برای این حوزه صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ فرشید پورحاجت  متذکر می‌شود: بیماری‌ای که تقریبا می‌توان گفت طی ۱۱. ۱۲ سال گذشته در حوزه اقتصاد مسکن کشور رخ داده، امروز کماکان پابرجاست و هیچ عزم جدی‌ای هم برای رفع اثر از شرایطی که در بازار مسکن حکم‌فرماست، وجود ندارد و برنامه‌ریزی‌ای نشده است. این در حالی است که تدابیر درستی هم در این بازار دیده نمی‌شود.

وی عنوان می‌کند: درست است که گفتیم بازار مسکن از اقتصاد کلان تبعیت می‌کند، اما اگر آمارها را نگاه کنیم، شاید در ۱۰، ۱۲ سال گذشته اگر تورمی هم در کشور رخ داده، این تورم در حوزه مسکن و ساختمان نمود بیشتری داشته است.

او یادآور شد: شاید بی‌راهه نگفته باشیم که عرضه و تقاضا به عنوان بازیگر اصلی در تمام حوزه‌های اقتصادی، امروز در حوزه مسکن و ساختمان نقش‌آفرینی می‌کند و شرایط خوبی به لحاظ تولید نداریم.

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن در ادامه می‌گوید: با شوآف و شعار و اعلام آمارهای میلیونی، نه مردم صاحب مسکن می‌شوند و نه تولیدی به اسم مسکن خواهیم داشت.

پورحاجت می‌افزاید: ما به عنوان فعال بخش مسکن اعتقاد داریم که هیچ اتفاق مثبتی در حوزه مسکن رخ نداده و هیچ برنامه‌ریزی‌ای هم برای این حوزه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.