اعطای نشان عالی برکت به مدیرعامل بانک پارسیان

در آیین برگزاری « جشنواره تلاش بابرکت”، از بانک پارسیان به دلیل همکاری و مشارکت فعال در رشد تولید و اشتغال‌زایی تقدیر و لوح، تندیس و نشان عالی برکت به دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بانک پارسیان با ایجاد 270 هزار و357 شغل، رتبه نخست ایجاد اشتغال رابین بانک‌های کشور دارد. این تعداد شغل با اعطای 4،331 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به 90،115 طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور معرفی‌شده از سوی بنیاد برکت ایجادشده است.

در آیین « جشنواره تلاش بابرکت” که روز پنج‌شنبه یکم تیرماه با حضور عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مدیران عامل بانک‌ها در محل نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره( برگزار شد، از بانک پارسیان به‌واسطه خدمات ارزشمند و مشارکت فعال در کارآفرینی و اشتغال‌زایی با اهدای لوح، تندیس و نشان عالی برکت به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تجلیل شد.

در این مراسم محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت بانک پارسیان را پیشگام در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال عنوان نمود و از مشارکت فعال این بانک در حمایت از تولید و اشتغال‌زایی و همراهی بنیاد برکت تقدیر کرد.

حضور فعال صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همراهی محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان با حضور در نمایشگاه «تلاش بابرکت»از غرفه بانک پارسیان بازدید و از تلاش‌های این بانک در حمایت از کارآفرینی و اشتغال‌زایی تقدیر کردند.

شایان‌ذکر است؛ صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) با ایجاد غرفه در نخستین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با عنوان ” تلاش بابرکت “، به معرفی دستاوردها، خدمات و اطلاع‌رسانی طرح‌های تسهیلاتی خودپرداخت.

گزارش وبیناری تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی بانک در شهرستان پیرانشهر آذربایجان غربی

افتتاح وبیناری طرح‌های ملی با مشارکت بانک‌های عامل و بنیاد برکت ، از دیگر بخش های نخستین جشنواره و نمایشگاه “تلاش بابرکت”بود. در این مراسم نادر خادمی رئیس شعبه مهاباد بانک پارسیان از طریق ویدیو کنفرانس گزارشی از طرح‌های اشتغال‌زایی بانک در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی ارائه کرد.

وی رسالت بانک پارسیان را حرکت در مسیر رونق تولید، اشتغال‌زایی و به‌تبع آن رشد اقتصاد عنوان و تصریح کرد : بانک پارسیان بر اساس هماهنگی و تعاملی که با بنیاد برکت داشته است توانسته با پرداخت تسهیلات خرد و کلان به روستاها و شهروندان در قالب طرح صنعت و معدن و خدمات بازرگانی نقش مهمی در توسعه اقتصاد روستا ایفا کند.

خادمی افزود : در شهرستان پیرانشهر که یک شهر مرزی است در سال 1401 با پرداخت بالغ‌بر 98 میلیارد و 400 میلیون ریال بانک پارسیان توانسته است برای 177 نفر اشتغال‌زایی کند. همچنین این عدد در سال 1400 ، برای 154 نفر و بالغ‌بر 51 میلیارد و 550 میلیون ریال بوده است که جمعاً در دو سال 1400 و 1401 بانک پارسیان با پرداخت 154 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توانسته است برای 331 نفر در این منطقه اشتغال ایجاد کند.

در ادامه کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان نیز بابیان اینکه برنامه راهبردی بانک پارسیان توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی، نقش‌آفرینی در گسترش اشتغال پایدار و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد : توانمندسازی نیازمندان و توجه به اشتغال مناطق کم برخوردار از دغدغه‌های جدی بانک پارسیان است که با تسهیلگری بنیاد برکت به‌سرعت در حال اجرا و تحقق است.

گفتنی است؛ توسعه و تعمیق اشتغال در مناطق روستایی و ایجاد فرصت‌های شغلی مولد، محرومیت‌زدایی و کمک به ارتقای عدالت اجتماعی، توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زائی به‌ویژه در نواحی روستایی و کمتر برخوردار، ازجمله راهبردها و سیاست‌های بانک پارسیان در عرصه اقتصاد کشور است.

نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با عنوان «تلاش بابرکت» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت از روز سه‌شنبه(۳۰ خردادماه) جاری در باغ بهشت تهران آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت.

این نمایشگاه باهدف تجلیل از دست‌اندرکاران اشتغال‌زایی و حمایت از تولید در سال رشد تولید و مهار تورم، اعطای نشان عالی برکت به کارآفرینان برتر، ایجاد همبستگی و هم‌سویی در ارکان حمایت‌کننده از اشتغال و تولید کشور و معرفی الگوهای موفق کسب‌وکار، جمعی از کارآفرینان کشور را گرد هم آورد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.