رحیم سرهنگی:

کیش با همکاری بخش خصوصی به دوران اوج باز می گردد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همکاری و تعامل با بخش خصوصی، رونق اقتصادی جزیره کیش را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مناطق آسیا وبه نقل از فرینا، رحیم سرهنگی در نشست مشترک رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش که در محل دفتر این مجمع برگزار شد؛ گفت: ثبات رویه و تغییر روند موجود از اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در دوره مدیریت جدید است و امیدواریم با همکاری بخش خصوصی در بازگرداندن کیش به دوران اوج خود سهیم بوده و نقش مهم و تاثیر گذارخود را ایفاء کنیم.

سرهنگی با بیان این که اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد ضامن رشد و توسعه این مناطق است؛ گفت: با بکارگیری تمام ظرفیت های این قانون، در راستای شناساندن نقش منطقه آزاد کیش در کمک به اقتصاد کشور گام برخواهیم داشت.

وی در ادامه مردم، سرمایه گذاران و کارآفرینان را صاحبان اصلی کیش دانست و نقش آنان را در آبادانی و رونق کیش ستود و افزود: هر یک از پروژهایی که توسط بخش خصوصی در جزیره کیش ایجاد شده است، سرمایه ملی و باعث افتخار کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گذشته پر رونق کیش، از این جزیره به عنوان یک برند یاد کرد و گفت: عدم ثبات مدیریتی، در فاصله گرفتن کیش از دوران اوج و درخشش خود در گذشته، نقش بسیار مهمی داشته است.

سرهنگی با اشاره به نقش اقتصاد در تامین امنیت و گسترش فرهنگ در جامعه، از اقتصاد به عنوان ستون جامعه یاد کرد و افزود: ثبات در رویه ها و فرایندهای اداری و خدماتی در سازمان منطقه آزاد کیش و به نوبه آن جلوگیری از سردرگمی سرمایه گذاران، سهولت در صدور مجوزهای کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری از اهداف این سازمان است که رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: جزیره کیش می تواند الگوی ملی پیاده سازی قوانین و مقررات در حوزه های مختلف باشد تا پس از اجرا و آزمایش، در سطح کشور اجرایی شود .

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.