اتمام عملیات جمع آوری انهار قدیمی و احداث کانیو در خیابان مسجد/عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان مسجد آغاز شد

معاون فنی و عمرانی منطقه 17 از اتمام عملیات جمع آوری انهار قدیمی و احداث کانیو در خیابان مسجد و آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت در این خیابان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک معاون فنی و عمرانی منطقه از اتمام عملیات بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی و احداث کانیو و جدول در خیابان مسجد خبر داد و گفت: در این عملیات که ازتقاطع کوچه امیری تا کوچه شاهرخی واقع در ناحیه 2 اجرا می شود، 680 متر طول از انهار قدیمی و فرسوده خیابان مسجد در دو ضلع شمالی و جنوبی به منظور ساماندهی معابر شبکه فرعی آب های سطحی، جمع آوری شد.

وی افزود: پس از جمع آوری انهار فرسوده و قدیمی، کانیو جانبی و جدول و انهار روسی در این معابر احداث شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار داشت: در این عملیات 230 متر کانیو جانبی، 230 متر تک جدول، 109 متر نهر روسی، 75 متر طول لوله گذاری کاروگیت به قطر 500 میلی متر و 36 متر طول لوله گذاری کاروگیت به قطر 400 متر طول و 9 مورد دریچه اجرا شد.

ترک تصریح کرد: پس از احداث کانیو و سایر اقدامات فوق، عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان مسجد و خیابان رمضانی منشعب از آن که از پروژه های توسعه محله ای (من شهردارم) این معاونت است، شروع شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.