تنیسور ایتالیایی فاتح هفته نخست تور جهانی تنیس مردان شد

هفته نخست رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان که با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود، با قهرمانی نماینده ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از سامان رسانه، در آخرین روز هفته اول رقابت‌های تور جهانی تنیس که با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود، تنیسورها در فینال بخش انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.

در دیدار پایانی که با حضور فرشته ضرابیه معاون توسعه زیرساخت بانک سامان، سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید شمس‌الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، لورنزو بوچی از ایتالیا به مصاف الکساندر استاتر از آمریکا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ( ۳-۶، ۷-۵ و ۴-۶) به نفع تنیسور ایتالیایی به پایان رسید.

پیش‌ازاین با برگزاری فینال دونفره تیم ایگور آگفانوو از روسیه و لوماکین از قزاقستان با برتری ۶-۷ و ۳-۶ مقابل اریک ارتونیان و دنیل ابراهیموف از روسیه قهرمان شدند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه هفته اول این مسابقات، تنیسورهای قهرمان جوایز خود را از دست فرشته ضرابیه معاون توسعه زیرساخت بانک سامان و داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس دریافت کردند.

لازم به ذکر است که در این مسابقات، تنیسورهایی از کشورهای ایران، آفریقای جنوبی، قزاقستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، هند، برزیل، ترکیه، صربستان، آمریکا، الجزایر، بلاروس و سوریه حضور داشتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.