شهردار منطقه ۱۷ خبر داد:

تداوم اجرای عملیات احداث زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز/پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

شهردار منطقه ۱۷ گفت: عملیات اجرایی زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز با سرعت در حال انجام بوده و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضاشنگی شهردار منطقه در خصوص زیرگذر غربی حریم خط راه آهن تهران_اهواز، گفت: این زیرگذر که در تلاقی با بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است، در حال حاضر حفاری شمع های جنوبی آن انجام شده و آماده بتن ریزی باشد. همچنین حفاری شمع های اصلی زیرگذر جهت احداث کوله ها نیز آغاز شده و در حال اجرا می باشد.

شهردار منطقه تصریح کرد: در حال حاضر پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طبق پیش بینی های انجام شده ان شالله با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی، این زیرگذر حدود یک سال آینده افتتاح و زیر بارترافیکی می رود.

شنگی اظهار کرد: دسترسی هایی که با اجرای کامل این پروژه پیش بینی شده، کاملا به صورت استاندارد بوده و عبور خودروهای امدادی با سهولت از آن انجام می شود، همچنین دسترسی شمالی_جنوبی حریم خط راه آهن تهران_اهواز را تامین می کند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه که در تکمیل پروژه پل های اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ می باشد، گره ترافیکی خیابان متین و شهید برادران مقدم به صورت کاملا چشمگیری کاهش می یابد که امید است رضایت خاطر شهروندان عزیز منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.