نحوه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح

با نحوه ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح آشنا شوید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ثبت نام سفر بازنشستگان نیروهای مسلح از کمترین کارهایی است که می تون برای بازنشستگان عزیز کشور سرافزار جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

جهت ثبت نام سفر به لینک https://saba.esata.ir:7091/safar/#/home مراجعه فرمائید .

موسسه با طراحی و فراهم‌آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی به کربلا و نجف، مشهد، قم و سیاحتی به بیش از هفتاد مقصد گردشگری در سراسر کشور، ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است، منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد. این سفرها بدون پیش پرداخت و سود به صورت اقساطی از فیش حقوقی بازنشسته کسر می‌شود..

الف) سفرهای زیارتی و ساحتی بازنشستگان و مستمری بگیران ن.م:

دوران بازنشستگی زمانی است برای آرامش و استراحت پس از عمری کار و تلاش مستمر. یکی از تفریحات مناسب که علاوه بر پر کردن زمان‌های فراغت، موجب شادابی روح، طراوت جسم و گذراندن اوقاتی خوش با خانواده می‌شود، گردش و سفر است. موسسه در این زمینه با طراحی و فراهم آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی و سیاحتی به نقاط مختلف کشور ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد.

فرایند ثبت نام:

کسب اطلاعات در مورد سفرهای موجود با مراجعه به سایت www.esata.ir (لینک موسسه توانمندسازی) و جهت مشاهده عکس و قیمت هتل‌ها به سایت www.42026.ir (لینک لیست مراکز رفاهی) و یا تماس با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱، ملاحظه‌ی فیش حقوقی، از طریق کانون‌های بازنشستگان یا از طریق کانال‌های اطلاع رسانی موسسه در سروش و آی گپ

سفررایگان جانبازان و بازنشستگان نیازمند اداره کل استان قم به مشهد مقدس

سفررایگان جانبازان و بازنشستگان نیازمند اداره کل استان قم به مشهد مقدس آدرس سایت سابا : http://esata.ir/web/saba آدرس پیام رسان سروش سابا : https://sapp.ir/sabba.ir آدرس پیام رسان ایتا سابا: https://eitaa.com/iransaba

نحوه ثبت نام سفر غیرحضوری:

الف)سامانه تلفنی(۴۲۰۲۶-۰۲۱)

۱-تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱

۲-ارتباط با کارشناس گردشگری

۳-رزرو هتل

۴-ارسال پیامک ثبت نام برای بازنشسته

۵-مراجعه به هتل

۶-دریافت خدمات و تایید صورت حساب

ب)ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت www.esata.ir (لینک توانمندسازی) یا سایت www.42026.ir (لینک ثبت نام سفر)

۱-ورود به سایت موسسهwww.42026.ir (لینک ثبت نام)

۲-ثبت نام در سایت به ترتیب: ورود کد بیمه و رمز امنیتی و ارسال رمز عبور برای تلفن همراه شاغل(فقط یکبار)

۳-وارد کردن کد بیمه، رمز عبور و رمز امنیتی جهت ورود به سایت

۴-انتخاب شهر و هتل مورد نظر و انتخاب پکیج مورد نیاز

۵-انتخاب تاریخ رزرو و ثبت تعداد نفرات، نوع پرداخت و … و تایید نهایی

۶-ثبت نام و نام خانوادگی و مشخصات افراد مورد نظر

الزامات و مقرارت:

الف) مبلغ وام و تسهیلات :

۱-موسسه مبلغ سفر را به صورت قرض الحسنه به بازنشسته پرداخت می‌نماید.

۲-بازنشسته متعهد است علاوه بر بازپرداخت اصل وام دریافتی ، ۲ درصد بابت بیمه مانده بدهکار وام را به موسسه طی یک قسط جداگانه پرداخت نماید که طی یک قسط از فیش حقوقی کسر خواهد شد و مبلغ ۷۵ هزار ریال نیز بابت بیمه سفر طبق شرایط ذیل نیز به صورت یک قسط یکجا(حتی در ثبت نام‌های نقدی)به موسسه پرداخت نماید.

ب) شرایط بازپرداخت وام :

۱-بازنشسته موظف است اصل وام دریافتی را به صورت ۱۵ قسط مساوی و متوالی بپردازد.

۲-چنانچه بازنشسته به هر دلیل از پرداخت اقساط مقرر در بند فوق در موعد معین، استنکاف ورزد و یا بیش از یک ماه از تاریخ سررسید، اقساط را به تاخیر اندازد، کلیه دیون ناشی از قرارداد حاضر تبدیل به حال شده و موسسه می‌تواند کلیه مطالبات خود را به صورت یکجا از وام گیرنده مطالبه نماید.

۳-بازنشسته موظف است دو درصد بیمه مانده بدهکار وام را به صورت یکجا طی یک قسط به همراه اولین قسط (فقط در ثبت نام‌های اقساطی)پرداخت نماید.

ج) تعهدات :

۱-به موجب قرارداد حاضر و ضمن عقد لازم خارج به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (موسسه) وکالت بلاعزل با حق توکیل به غیر با سلب حق ضم امین و وکیل اعطا نمود تا اقساط وام، خسارت و یا سایر مطالبات موسسه را از طریق فیش حقوقی وام گیرنده با هرگونه سپرده وی نزد اشخاص حقیقی و حقوقی برداشت و احتساب نماید. در ضمن هرگونه سوءاستفاده و یا تخلف از کاربری بازنشسته(در ثبت نام‌های اینترنتی) بعهده شخص بازنشسته می‌باشد لذا از دراختیار گذاشتن رمز خود در اختیار دیگران خودداری فرمائید.

۲-درصورت عدم مراجعه فرد معرفی شده، هزینه‌های مربوطه می‌بایستی از سوی شخص متقاضی پرداخت شود.

۳-رعایت شئونات اسلامی در طول برگزاری تور الزامی است.

د)قوانین انصراف:

۱-انصراف از زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از شروع سفر، ۱۰% هزینه سفرجریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد.

۲-انصراف از یک هفته قبل از سفر تا ۴۸ ساعت مانده به روز سفر، ۵۰% هزینه سفر جریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد.

۳-انصراف از ۴۸ ساعت تا روز سفر یک روز کامل محاسبه خواهد شد.

ه)قوانین سفر:

۱-با توجه به قانون تفکیک محرم از نامحرم در اماکن اقامتی و هتل‌ها لطفا هنگام ثبت نام به این موضوع توجه شود.

۲-هزینه‌های خارج از بسته‌ی سفر که از پیش، مشخص و به متقاضی ارائه می‌شود (همچون استفاده از کافی شاپ هتل ،نفرات مازاد بر لیست اولیه و …) بر عهده‌ی خود بازنشسته بوده که باید نقدا در هتل پرداخت شود.

۳-پذیرش میهمانان از ساعت ۱۳ روز اول سفر انجام می‌گیرد. همچنین امکان پذیرایی و اسکان میهمانان نهایتا تا ساعت ۱۰ صبح روز آخر سفر وجود دارد.

۴-رعایت شئونات اسلامی و اخلاق عمومی و اجتماعی در اماکن اقامتی و هتل‌های اعزامی الزامی است.

۵-همراه داشتن شناسنامه برای پذیرش در اماکن اقامتی و هتل‌ها الزامی است.

۶-جهت ثبت نام اینترنتی،در دفاتر ساتا و یا تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱(جهت ثبت نام تلفنی تماس توسط شخص بازنشسته و همراه داشتن شماره بیمه(ثبت در دفترچه بیمه خدمات درمانی)،کدملی و تاریخ تولد و شماره شناسنامه نفرات همراه اجباری است).

۷-شماره تماس جهت انتقادات و پیشنهادات ۴۲۰۲۶-۰۲۱(سفر)

۸-ملاک کسر از حقوق، صورتحساب هتل بازنشسته می باشد.

۹-حداکثر وام اعطایی به بازنشسته ۳۰ میلیون ریال در بازه زمانی ۱۵ ماه می باشد و رعایت سقف انتخاب اتاق حداکثر ۳ اتاق در یک پیکج جهت بازنشسته توسط دفاتر الزامی است.

الزامات و مقررات:

۱-وام ۱۵ میلیون ریالی این سفر فقط به بازنشسته و همسر وی تعلق می‌گیرد و سایر همراهان باید تمام هزینه‌ی سفر را نقدا بپردازند.

۲-چنانچه حقوق متقاضی کفاف اقساط را ندهد می‌تواند مبلغی را به صورت نقدی بپردازد تا این کسری جبران گردد. پرداخت تمام هزینه سفر به صورت نقدی نیز میسر است.

۳-انصراف از سفر طبق مقررات و شرایط سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد.

۴-معرفی و اعزام نفرات توسط متقاضی هیچ محدودیتی از نظر نسبت و تعداد ندارد.

۵-قیمت سفر با کاروان‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. نوع هواپیما و هتل محل اقامت در قیمت سفر موثر است.

پرسش و پاسخ سفرها:

۱- آیا سفرها با وسیله ایاب و ذهاب می باشد؟

پاسخ: خیر.

۲- هزینه تمام شده سفرها چگونه می‌باشد؟

پاسخ: با توجه به عقد قرارداد گروهی قیمت‌ها بسیار پایین‌تر از قیمت مصوب اتحادیه هتل‌ها بوده و قیمت تمام شده نیز بنا به نوع هتل متفاوت می‌باشد. جهت کسب آخرین قیمت‌ها به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۳- امکانات تفریحی مراکز چگونه است؟

پاسخ: با توجه به درجه هتل متفاوت است برای اطلاعات بیشتر به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۴-محل انجام ثبت نام سفر کجا می باشد؟

پاسخ: الف- ثبت نام اینترنتی از طریق لینک ثبت نام سفر در سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی)

ب- تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱

ج- دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور.

۵- تسویه هزینه سفر چگونه است؟

پاسخ: نقدی و یا اقساط ۱۵ ماهه به صورت کسر از حقوق بازنشسته (بدون سود و بدون پیش پرداخت).

۶- آیا ثبت نام اینترنتی وجود دارد یا خیر؟

پاسخ : بله، ثبت نام اینترنتی از طریق لینک ثبت نام سفر در سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی).

۷- امکانات داخلی هتل‌ها چگونه است؟

پاسخ : با توجه به درجه هتل‌ها متفاوت است. جهت مشاهده عکس مراکز به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمند سازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

۸- تعداد نفراتی که میتواند با بازنشسته به سفر بروند؟

پاسخ : هیچگونه محدودیتی ندارد و صرفا رعایت محارم در اماکن الزامی است و حداکثر سقف وام اعطایی ۳۰ میلیون ریال می‌باشد.

۹- هزینه ثبت نام سفرها چگونه است؟

پاسخ: با توجه به درجه هتل و فصل سفر متفاوت می باشد برای اطلاعات بیشتر به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۱۰- شرایط ثبت نام از قبیل قرعه کشی … جهت ثبت نام سفر وجود دارد؟

پاسخ : خیر، انجام سفر منوط به اولویت ثبت نام در سامانه سفر (در دفاتر ساتا در سراسر کشور و یا موسسه توانمند سازی) می باشد.

۱۱- زمان مراجعه برای ثبت نام؟

پاسخ: بابت بعضی از هتل‌ها تا ۴۸ ساعت قبل از ورود به هتل می‌توان ثبت نام و یا انصراف از سفر را انجام داد و در بعضی از هتل‌ها نیز یک هفته قبل از ورود به هتل می‌توان ثبت نام و یا انصراف از سفر را انجام داد.

۱۲- شرایط انصراف به چه شکل می‌باشد؟

پاسخ : انصراف از زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از شروع سفر، ۱۰% هزینه سفر، انصراف از یک هفته قبل از سفر تا ۴۸ ساعت مانده به روز سفر، ۵۰% هزینه سفر جریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد، انصراف از ۴۸ ساعت تا روز سفر یک روز کامل محاسبه خواهد شد.

۱۳- جابجایی نفرات ثبت نامی وجود دارد یا خیر؟

پاسخ : جابجایی نفرات بلامانع است با توجه به این مهم که محارم در نظر گرفته شود.

۱۴-نسبت افرادی که بازنشسته میتواند همراه خود به سفر ببرد؟

پاسخ : محدودیتی وجود ندارد و صرفا رعایت محارم در کلیه مراکز الزامی است.

۱۵- آیا مستمری بگیر می توانند از سفرها استفاده کنند؟

پاسخ: بله.

۱۶- آیا مکان هتل‌ها و اتاق‌ها از لحاظ تمیزی مناسب است؟

پاسخ: از لحاظ تمیزی کلیه مراکز ملزم به رعایت بهداشت می‌باشند و در خصوص نوع خدمات و مکان هتل با توجه به نوع و درجه هتل متفاوت می‌باشد. برای اطلاع بیشتر به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

خدمات رفاهی

موسسه با طراحی و فراهم‌آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی به کربلا و نجف، مشهد، قم و سیاحتی به بیش از هفتاد مقصد گردشگری در سراسر کشور، ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است، منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد. این سفرها  بدون پیش پرداخت و سود به صورت اقساطی از فیش حقوقی بازنشسته کسر می‌شود..

الف) سفرهای زیارتی و ساحتی بازنشستگان و مستمری بگیران ن.م:

دوران بازنشستگی زمانی است برای آرامش و استراحت پس از عمری کار و تلاش مستمر. یکی از تفریحات مناسب که علاوه بر پر کردن زمان‌های فراغت، موجب شادابی روح، طراوت جسم و گذراندن اوقاتی خوش با خانواده می‌شود، گردش و سفر است. موسسه در این زمینه با طراحی و فراهم آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی و سیاحتی به نقاط مختلف کشور ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد.

فرایند ثبت نام:

کسب اطلاعات در مورد سفرهای موجود با مراجعه به سایت  www.esata.ir (لینک موسسه توانمندسازی) و جهت مشاهده عکس و قیمت هتل‌ها به سایت www.42026.ir (لینک لیست مراکز رفاهی) و یا تماس با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱، ملاحظه‌ی فیش حقوقی، از طریق کانون‌های بازنشستگان یا از طریق کانال‌های اطلاع رسانی موسسه در سروش و آی گپ

نحوه ثبت نام سفر غیرحضوری:

الف)سامانه تلفنی(۴۲۰۲۶-۰۲۱)

۱-تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱

۲-ارتباط با کارشناس گردشگری

۳-رزرو هتل

۴-ارسال پیامک ثبت نام برای بازنشسته

۵-مراجعه به هتل

۶-دریافت خدمات و تایید صورت حساب

ب)ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت  www.esata.ir (لینک توانمندسازی) یا سایت www.42026.ir (لینک ثبت نام سفر)

۱-ورود به سایت موسسهwww.42026.ir (لینک ثبت نام)

۲-ثبت نام در سایت به ترتیب:  ورود کد بیمه و رمز امنیتی و ارسال رمز عبور برای تلفن همراه شاغل(فقط یکبار)

۳-وارد کردن کد بیمه، رمز عبور و رمز امنیتی جهت ورود به سایت

۴-انتخاب شهر و هتل مورد نظر و انتخاب پکیج مورد نیاز

۵-انتخاب تاریخ رزرو و ثبت تعداد نفرات، نوع پرداخت و … و تایید نهایی

۶-ثبت نام و نام خانوادگی و مشخصات افراد مورد نظر

الزامات و مقرارت:

الف) مبلغ وام و تسهیلات :

۱-موسسه مبلغ سفر را به صورت قرض الحسنه به بازنشسته پرداخت می‌نماید.

۲-بازنشسته متعهد است علاوه بر بازپرداخت اصل وام دریافتی ، ۲ درصد بابت بیمه مانده بدهکار وام را به موسسه طی یک قسط جداگانه پرداخت نماید که طی یک قسط از فیش حقوقی کسر خواهد شد و مبلغ ۷۵ هزار ریال نیز بابت بیمه سفر طبق شرایط ذیل نیز به صورت یک قسط یکجا(حتی در ثبت نام‌های نقدی)به موسسه پرداخت نماید.

ب) شرایط بازپرداخت وام :

۱-بازنشسته موظف است اصل وام دریافتی را به صورت ۱۵ قسط مساوی و متوالی بپردازد.

۲-چنانچه بازنشسته به هر دلیل از پرداخت اقساط مقرر در بند فوق در موعد معین، استنکاف ورزد و یا بیش از یک ماه از تاریخ سررسید، اقساط را به تاخیر اندازد، کلیه دیون ناشی از قرارداد حاضر تبدیل به حال شده و موسسه می‌تواند کلیه مطالبات خود را به صورت یکجا از وام گیرنده مطالبه نماید.

۳-بازنشسته موظف است دو درصد بیمه مانده بدهکار وام را به صورت یکجا طی یک قسط به همراه اولین قسط (فقط در ثبت نام‌های اقساطی)پرداخت نماید.

ج) تعهدات :

۱-به موجب قرارداد حاضر و ضمن عقد لازم خارج به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (موسسه) وکالت بلاعزل با حق توکیل به غیر با سلب حق ضم امین و وکیل اعطا نمود تا اقساط وام، خسارت و یا سایر مطالبات موسسه را از طریق فیش حقوقی وام گیرنده با هرگونه سپرده وی نزد اشخاص حقیقی و حقوقی برداشت و احتساب نماید. در ضمن هرگونه سوءاستفاده و یا تخلف از کاربری بازنشسته(در ثبت نام‌های اینترنتی) بعهده شخص بازنشسته می‌باشد لذا از دراختیار گذاشتن رمز خود در اختیار دیگران خودداری فرمائید.

۲-درصورت عدم مراجعه فرد معرفی شده، هزینه‌های مربوطه می‌بایستی از سوی شخص متقاضی پرداخت شود.

۳-رعایت شئونات اسلامی در طول برگزاری تور الزامی است.

د)قوانین انصراف:

۱-انصراف از زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از شروع سفر، ۱۰% هزینه سفرجریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد.

۲-انصراف از یک هفته قبل از سفر تا ۴۸ ساعت مانده به روز سفر، ۵۰% هزینه سفر جریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد.

۳-انصراف از ۴۸ ساعت تا روز سفر یک روز کامل محاسبه خواهد شد.

ه)قوانین سفر:

۱-با توجه به قانون تفکیک محرم از نامحرم در اماکن اقامتی و هتل‌ها لطفا هنگام ثبت نام به این موضوع توجه شود.

۲-هزینه‌های خارج از بسته‌ی سفر که از پیش، مشخص و به متقاضی ارائه می‌شود (همچون استفاده از کافی شاپ هتل ،نفرات مازاد بر لیست اولیه و …) بر عهده‌ی خود بازنشسته بوده که باید نقدا در هتل پرداخت شود.

۳-پذیرش میهمانان از ساعت ۱۳ روز اول سفر انجام می‌گیرد. همچنین امکان پذیرایی و اسکان میهمانان نهایتا تا ساعت ۱۰ صبح روز آخر سفر وجود دارد.

۴-رعایت شئونات اسلامی و اخلاق عمومی و اجتماعی در اماکن اقامتی و هتل‌های اعزامی الزامی است.

۵-همراه داشتن شناسنامه برای پذیرش در اماکن اقامتی و هتل‌ها الزامی است.

۶-جهت ثبت نام اینترنتی،در دفاتر ساتا و یا تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱(جهت ثبت نام تلفنی تماس توسط شخص بازنشسته و همراه داشتن شماره بیمه(ثبت در دفترچه بیمه خدمات درمانی)،کدملی و تاریخ تولد و شماره شناسنامه نفرات همراه اجباری است).

۷-شماره تماس جهت انتقادات و پیشنهادات ۴۲۰۲۶-۰۲۱(سفر)

۸-ملاک کسر از حقوق، صورتحساب هتل بازنشسته می باشد.

۹-حداکثر وام اعطایی به بازنشسته ۳۰ میلیون ریال در بازه زمانی ۱۵ ماه می باشد و رعایت سقف انتخاب اتاق حداکثر ۳ اتاق در یک پیکج جهت بازنشسته توسط دفاتر الزامی است.

الزامات و مقررات:

۱-وام ۱۵ میلیون ریالی این سفر فقط به بازنشسته و همسر وی تعلق می‌گیرد و سایر همراهان باید تمام هزینه‌ی سفر را نقدا بپردازند.

۲-چنانچه حقوق متقاضی کفاف اقساط را ندهد می‌تواند مبلغی را به صورت نقدی بپردازد تا این کسری جبران گردد. پرداخت تمام هزینه سفر به صورت نقدی نیز میسر است.

۳-انصراف از سفر طبق مقررات و شرایط سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد.

۴-معرفی و اعزام نفرات توسط متقاضی هیچ محدودیتی از نظر نسبت و تعداد ندارد.

۵-قیمت سفر با کاروان‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. نوع هواپیما و هتل محل اقامت در قیمت سفر موثر است.

پرسش و پاسخ سفرها:

۱- آیا سفرها با وسیله ایاب و ذهاب می باشد؟

پاسخ: خیر.

۲- هزینه تمام شده سفرها چگونه می‌باشد؟

پاسخ: با توجه به عقد قرارداد گروهی قیمت‌ها بسیار پایین‌تر از قیمت مصوب اتحادیه هتل‌ها بوده و قیمت تمام شده نیز بنا به نوع هتل متفاوت می‌باشد. جهت کسب آخرین قیمت‌ها به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۳- امکانات تفریحی مراکز چگونه است؟

پاسخ: با توجه به درجه هتل متفاوت است برای اطلاعات بیشتر به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۴-محل انجام ثبت نام سفر کجا می باشد؟

پاسخ: الف- ثبت نام اینترنتی از طریق لینک ثبت نام سفر در سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی)

ب- تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱

ج- دفاتر خدمات الکترونیک ساتا در سراسر کشور.

۵- تسویه هزینه سفر چگونه است؟

پاسخ: نقدی و یا اقساط ۱۵ ماهه به صورت کسر از حقوق بازنشسته (بدون سود و بدون پیش پرداخت).

۶- آیا ثبت نام اینترنتی وجود دارد یا خیر؟

پاسخ : بله، ثبت نام اینترنتی از طریق لینک ثبت نام سفر در سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی).

۷- امکانات داخلی هتل‌ها چگونه است؟

پاسخ : با توجه به درجه هتل‌ها متفاوت است. جهت مشاهده عکس مراکز به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمند سازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

۸- تعداد نفراتی که میتواند با بازنشسته به سفر بروند؟

پاسخ : هیچگونه محدودیتی ندارد و صرفا رعایت محارم در اماکن الزامی است و حداکثر سقف وام اعطایی ۳۰ میلیون ریال می‌باشد.

۹- هزینه ثبت نام سفرها چگونه است؟

پاسخ: با توجه به درجه هتل و فصل سفر متفاوت می باشد برای اطلاعات بیشتر  به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

۱۰- شرایط ثبت نام از قبیل قرعه کشی … جهت ثبت نام سفر وجود دارد؟

پاسخ : خیر، انجام سفر منوط به اولویت ثبت نام در سامانه سفر (در دفاتر ساتا در سراسر کشور و یا موسسه توانمند سازی) می باشد.

۱۱- زمان مراجعه برای ثبت نام؟

پاسخ: بابت بعضی از هتل‌ها تا ۴۸ ساعت قبل از ورود به هتل می‌توان ثبت نام و یا انصراف از سفر را انجام داد و  در بعضی از هتل‌ها نیز یک هفته قبل از ورود به هتل می‌توان ثبت نام و یا انصراف از سفر را انجام داد.

۱۲-  شرایط انصراف به چه شکل می‌باشد؟

پاسخ : انصراف از زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از شروع سفر، ۱۰% هزینه سفر، انصراف از یک هفته قبل از سفر تا ۴۸ ساعت مانده به روز سفر، ۵۰% هزینه سفر جریمه از حقوق بازنشسته کسر و به هتل پرداخت می‌گردد، انصراف از ۴۸ ساعت تا روز سفر یک روز کامل محاسبه خواهد شد.

۱۳- جابجایی نفرات ثبت نامی وجود دارد یا خیر؟

پاسخ :  جابجایی نفرات بلامانع است با توجه به این مهم که محارم در نظر گرفته شود.

۱۴-نسبت افرادی که بازنشسته میتواند همراه خود به سفر ببرد؟

پاسخ : محدودیتی وجود ندارد و صرفا رعایت محارم در کلیه مراکز الزامی است.

۱۵- آیا مستمری بگیر می توانند از سفرها استفاده کنند؟

پاسخ: بله.

۱۶- آیا مکان هتل‌ها و اتاق‌ها از لحاظ تمیزی مناسب است؟

پاسخ: از لحاظ تمیزی کلیه مراکز ملزم به رعایت بهداشت می‌باشند و در خصوص نوع خدمات و مکان هتل با توجه به نوع و درجه هتل متفاوت می‌باشد. برای اطلاع بیشتر به سایت www.42026.ir و یا www.esata.ir (لینک توانمندسازی) مراجعه و یا با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱ تماس حاصل نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.