همزمان با تغییر ساعت ادارات؛

ساعت شروع خدمات رساني مترو تهران تغيير مي كند

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه از تغییر ساعت خدمات رساني مترو در نیمه دوم خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مسعود درستي با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستاي كاهش مصرف برق و انرژي از ساعت 6 صبح گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز  از تاريخ 15 خرداد تا 15 شهريور 1402 در روزهای هفته (شنبه تا چهارشنبه) با تغيير همراه خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه شروع سرویس دهی در تمامی خطوط مترو تهران و حومه از ساعت 5:30 صبح به 4:30 صبح تغيير می کند افزود: ساعت پايان به مانند سنوات گذشته تا ساعت 22:00 است.

درستی گفت: این تغییر تنها در خطوط  هفتگانه اعمال می شود و مسیرهای هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره) طبق برنامه قبلی سرویس‌دهی می کنند.

وي در ادامه بيان كرد: سرفاصله حرکت قطارها و تعداد حرکت‌ها براساس مصوبه هیئت دولت و دستور وزارت کشور با هدف صرفه‌جویی برق و منابع انرژی و باتوجه به کاهش تعداد مسافران در تابستان، براساس تقاضا تعیین خواهد شد.

درستي افزود؛ساعت شروع حركت قطارها و خدماتي رساني به مسافران در روزهاي پنجشنبه در اين مدت همان 5:30 صبح و روزهاي جمعه و تعطيلات 6:00 صبح مي باشد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطارهای خط پنج در روزهای پنجشنبه به عادی تغییر یافت.

وي در پايان تصریح کرد: در ایستگاه‌های روزمینی و با هدف کاهش مصرف برق، میزان روشنایی در حداقل قرار خواهد گرفت و پله‌برقی‌های با طول محدود نیز خاموش خواهند شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.