خرید برندهای معروف در استانبول

استانبول برای هر بودجه و سلیقه ای چیز مناسبی دارد. از بازارهای روباز پرطرفدار و کارگاه‌های فرش و گلیم گرفته تا مغازه‌های مس، عتیقه‌ فروشی ‌ها و صنایع دستی، فروشگاه‌ های بزرگ مدرن، بوتیک‌های لباس و مراکز خرید بسیار بزرگ؛ خرید یکی از بهترین تفریحات در استانبول است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛استانبول را می توان به عنوان پایتخت فرهنگ و مد ترکیه در نظر گرفت. این شهر رنگارنگ فرصت های خرید بسیاری را برای گردشگران فراهم می کند. تنوع خرید این شهر از محصولات سنتی گرفته تا مدرن و برند، استانبول را به یک مرکز بسیار جذاب برای عاشقان خرید تبدیل کرده است. به عنوان یک کلان شهر بسیار بزرگ، مسافران به راحتی می توانند تقریباً هر برند جهانی را در مراکز خرید و مناطق استانبول بیابند.

استانبول برای هر بودجه و سلیقه ای چیز مناسبی دارد. از بازارهای روباز پرطرفدار و کارگاه‌های فرش و گلیم گرفته تا مغازه‌های مس، عتیقه‌ فروشی ‌ها و صنایع دستی، فروشگاه‌ های بزرگ مدرن، بوتیک‌های لباس و مراکز خرید بسیار بزرگ؛ خرید یکی از بهترین تفریحات در استانبول است.

برندهای پوشاک در استانبول

خرید در استانبول می تواند یک تجربه جادویی باشد، از فروشگاه های مد طراحان لوکس گرفته تا بازارهای عثمانی که در آن می توانید اقلام دست ساز زیبایی مانند جواهرات، قطعات چرمی و پارچه های مختلف پیدا کنید. بهترین مراکز خرید برای خرید لباس در استانبول عبارتند از: Venezia Mega Outlet، City’s Nisantasi، Kanyon AVM، Cevahir Shopping Mall و Mall of Istanbul. برخی از بهترین برندهای خرید در استانبول برای پوشاک عبارتند از:

برندهای خرید در استانبول - الی گشت

زارا – Zara

زارا یک برند پوشاک و لوازم جانبی اسپانیایی است. زارا به عنوان یک برند لوکس مد در ترکیه، یک برند بسیار محبوب و از بهترین برندهای خرید در استانبول است.

زارا برخی از اقلام مد و لباس را در ترکیه تولید می کند. به همین دلیل، برخی از اقلام لباس ممکن است ارزان تر از حد معمول در سایر کشورها باشند. زارا لباس های کاملا منحصر به فرد و شیک برای خانم ها دارد. البته این برند جهانی نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز محصولات بسیار خوبی دارد. زارا ۴۲ فروشگاه در ترکیه دارد که بیشتر آن ها در خیابان های محبوب یا مراکز خرید بزرگ استانبول قرار دارند.

منگو – Mango

شعار منگو “ما با به اشتراک گذاشتن عشقمان به سبک و فرهنگ مدیترانه ای  الهام بخش جهان می شویم.” منگو که فروشگاه های خود را در سال ۱۹۸۴ افتتاح کرد، یکی از برندهای پیشرو در زمینه مد زنانه است.

منگو لباس هایی تولید می کند که سبکی جاودانه را به نمایش می گذارند و در عین حال زیبایی شناسی مد و روندهای جامعه مدرن را در نظر می گیرند. منگو را می توان هم به عنوان یک برند مد ترک و هم یک برند اسپانیایی در نظر گرفت.

برادران نهمان و ایسک اندیک ارمای متولد استانبول از استانبول به بارسلونا مهاجرت کردند و در آنجا تجارت نساجی خود را به نام منگو آغاز کردند. بزرگ ترین بازار منگو در اسپانیا است، اما شهری که بیشترین فروشگاه های منگو را در آن خواهید یافت بدون شک استانبول است.

منگو برای تمامی رده های سنی پوشاک تولید می کنید. لباس های زیبا برای تمام موقعیت ها، لباس اداری مردانه و زنانه، کیف و لوازم جانبی، کفش و غیره از جمله اقلامی هستند که می توانید اینجا در یکی از محبوب ترین برندهای خرید در استانبول پیدا کنید.

خرید از منگو - الی گشت

کوتون – Koton

کوتون در سبک مدرن ترکی پیشرو است و بسیاری از تولیدات این برند ترک تحت تأثیر آنچه در رویدادهای مد در سراسر جهان دیده می شود، قرار دارد. کوتون یکی از محبوب ترین برندهای خرید در استانبول است که دفتر مرکزی آن در همین شهر واقع شده و فروشگاه های آن در ۲۸ کشور جهان گسترده شده اند.

Koton  در زمینه درک نیازهای سبک های مختلف و همیشه به روز بودن فوق العاده است. چه برای یک روز معمولی به لباس نیاز داشته باشید یا یک لباس مهمانی، می‌ توانید سبکی متناسب با نیاز خودتان را در کوتون پیدا کنید.

این برند عمدتاً بر روی جوانان تا ۴۵ سال تمرکز دارد. در فروشگاه های کوتون می توانید انواع لباس شب، لباس راحتی، شلوارهای جین با طیف گسترده ای از سبک ها، کیف و لوازم جانبی و غیره را بیابید. اگر لباس های تهیه شده از الیاف مصنوعی را دوست ندارید، عاشق کوتون خواهید شد. همانطور که از نام این برند پیداست، کوتون بیشتر از پارچه نخی در فرایند تولید لباس هایش استفاده می کند.

السی وایکیکی

LCWaikiki این شعار را سرلوحه فعالیت هایش قرار داده است: “همه حق دارند خوب لباس بپوشند.” LCW یک برند مقرون به صرفه و یکی از بهترین برندهای خرید در استانبول است که در تمام خیابان های ترکیه پیدا خواهید کرد.

اگر بخواهم LCW را با برند بین المللی دیگری مقایسه کنم. آن برند H&M خواهد بود. زیرا همانند H&M، السی وایکیکی هم گزینه های سنی متفاوتی برای کودکان، جوانان، بزرگسالان و افراد مسن تر دارد.

LCW  برندی است که خانواده ها به آن علاقه دارند. به عنوان مثال، این برند در زمینه لباس ‌های کودک، با دیزنی همکاری دارد و به همین دلیل برای خانواده‌ هایی که فرزندان خردسال دارند، از جذابیت بالایی برخوردار است.

محصولات این برند شامل لباس اداری، لباس راحتی، شلوار جین با قیمت مناسب، مجموعه ای عالی از لباس های کودک و نوزاد و موارد دیگر است. LCW یکی از بهترین برندهای لباس در استانبول است که در آن نسبت به هزینه ای که می کنید، ارزش مناسبی دریافت خواهید کرد. به همین دلیل است که این برند در سراسر کشور محبوبیت دارد.

فروشگاه السی وایکیکی - الی گشت

دریمود

Derimod که در سال ۱۹۷۴ با هدف ترکیب چرم و مد تاسیس شد، یکی از خانه های مد پیشرو در ترکیه است. دریمود همچنین با آوردن اصالت چرم به خطوط تولید روز، پیشگام یک سبک زندگی کاملاً جدید و با ظرافت است.

محصولات دریمود از چرم ۱۰۰% ترک اصل با کیفیت عالی ساخته شده و مطمئناً سالیان سال دوام خواهند داشت. این برند معتبر برای رده سنی ۱۸ تا ۹۹ سال محصول تولید می کند. برخی از این محصولات عبارتند از:  محصولات مد ۱۰۰٪ چرم، کت برای بهار / پاییز، مانتوهای زمستانی، کفش اداری، کفش پاشنه بلند؛ چکمه های مردانه و زنانه، کیف های دستی و اداری.

پیرکاردین

پیر کاردین از نام خود به عنوان یک برند استفاده کرد. این نام در ابتدا تنها یک برند معتبر مد بود که در دهه ۱۹۶۰ با موفقیت زمینه کاری خود را به عطر و لوازم آرایشی نیز گسترش داد.  در سال ۲۰۱۱، کاردین تلاش کرد تا تجارت خود را بفروشد و ارزش آن را ۱ میلیارد یورو ارزیابی کرد. اما وال استریت ژورنال ارزش آن را حدود یک پنجم این مبلغ ارزیابی کرد. در نهایت این برند فروخته نشد.

امروزه کمتر کسی پیدا می شود نام برند پیر کاردین را نشنیده باشد. این نام در سراسر جهان مترادف است با بالاترین کیفیت، محصولات لوکس و سبک بی عیب و نقص. این برند به خاطر سبک آوانگارد و طراحی ‌های منحصر به فردش شهرت پیدا کرده است. در این برند عموما اشکال و نقوش هندسی ترجیح داده می شوند.

برندهای لوازم آرایشی در استانبول

استانبول همچنین یکی از بهترین شهرهای جهان برای خرید لواز آرایشی است. برخی از بهترین برندهای خرید در استانبول در زمینه لوازم زیبایی و آرایشی عبارتند از:

برندهای لوازم آرایشی در استانبول - الی گشت

کیکو میلانو

کیکو، برند شماره ۱ میکاپ در ایتالیا، در استانبول به صورت گسترده حضور دارد. این زنجیره خرده فروشی، محصولات آرایشی، زیبایی و مراقبت از پوست را به مشتریانش ارائه می دهد. KIKO Milano در سال ۱۹۹۷ در میلان تاسیس شد و از آن زمان انقلابی در نحوه فروش لوازم آرایشی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

این برند جهانی به حمایت از زنان در بیان آزادانه اعتقاد دارد. KIKO Milano ترندهای زیبایی در لحظه را شناسایی می کند و آن ها را برای همه قابل دسترس می کند. این برند به خوبی قدرت آرایش را درک می کند. کیکو میلانو تلاش می کند همه بتوانند برای هر موقعیتی، ظاهری مناسب و با سبک مناسب، بدون از دست دادن فردیت خود ایجاد کنند.

بادی شاپ

زمانی که The Body Shop برای اولین بار در سال ۱۹۷۶ بیزینس خودش را افتتاح کرد، فروشگاه کوچکی بود که در خیابان های برایتون انگلستان به رنگ سبز رنگ آمیزی شده بود. رویکرد این برند به زیبایی با بازیگران بزرگ صنعت زیبایی کاملاً متفاوت بود.

محصولات بادی شاپ از موادی با منشاء طبیعی تشکیل شده و بسته بندی پر ادعایی نداشت. محصولات و تشریفات زیبایی این برند برای هر نوع بدن و پوستی ساخته می شود. امروزه، شرکت ها و برندهای بیشتری شروع به پیروی از برند بادی شاپ کرده ‌اند و محصولات آرایشی کاملا طبیعی را به مشتریان شان ارائه می دهند.

فروشگاه بادی شاپ - الی گشت

فلورمار

هر محصول زیبایی که بخواهید، لوازم آرایشی فلورمار آن را تولید می کند. اگر به دنبال تنوع رنگ با محصولات زیبایی مانند رژ لب، سایه چشم، لاک ناخن و بسیاری موارد دیگر هستید، لوازم آرایشی فلورمار یک انتخاب عالی است که باید در نظر بگیرید.

این برند معتبر، برترین برند لوازم آرایشی ترکیه با ۲۱ درصد سهم بازار است و در بازارهای زیبایی ۱۰۴ کشور دیگر نیز با برندهای درجه یک جهان رقابت می کند. برای خرید محصولات آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه با تنوع رنگ های مختلف، پیشنهاد می کنیم از فلورمار خرید کنید.

برندهای وسایل خانه در استانبول

استانبول تنها مرکز خرید برندهای نوآور در زمینه مد و لباس و آرایش نیست. در این بخش از راهنما به بهترین برندهای خرید در استانبول در زمینه وسایل خانه می پردازیم.

ایکیا

ایکیا یک شرکت چند ملیتی سوئدی مستقر در هلند است که مبلمان آماده مونتاژ، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون، لوازم خانگی، و کالاهای مختلف و خدمات خانگی دیگر را طراحی کرده و می فروشد. IKEA که در سال ۱۹۴۳ توسط اینگوار کامپراد تاسییس شد، از سال ۲۰۰۸ بزرگ ترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. در استانبول دو فروشگاه ایکیا، یکی در بخش آسیایی و یکی در بخش اروپایی قرار دارد. ایکیا بدون شک یکی از بهترین برندهای خرید در استانبول در زمینه مبلمان و لوازم خانه است.

برندهای وسایل خانه در استانبول - الی گشت

کاراجا

داستان کاراچا ۵۰ سال پیش آغاز شد، زمانی که این برند ترک فعالیت خود را به عنوان یک تجارت کوچک خانوادگی آغاز کرد و از آن زمان تاکنون محصولات آن مترادف بوده با کیفیت عالی، محصولات نوآورانه و قیمت های منصفانه.

امروزه نام Karaca شامل ۱۱ برند می شود، Karaca، Karaca Home، Emsan، Jumbo، Cook Plus، Kaşmir Halı، Homend، Nautica Home، Weimar Porzelland،Pera Bulvarı  و Cooklife .

برند کاراجا، محصولاتش را در ۱۴۰ دسته مختلف از ظروف غذاخوری گرفته تا لوازم خانگی کوچک گرد هم می آورد. این برند در ۲۵ کشور با بیش از ۳۰۰ فروشگاه اختصاصی و ۲۰۰۰ نمایندگی، فروشگاه دارد و محصولات خود را در ۴۸ کشور از طریق شبکه فروش و توزیع آنلاین خود به فروش می رساند.

زارا هوم

زارا هوم یکی دیگر از محبوب ترین برندهای خرید در استانبول متعلق به گروه اسپانیایی ایندیتکس است که به تولید منسوجات خانگی اختصاص دارد. تمرکز زارا هوم در مقایسه با زارا بر خرده فروشی لوازم خانگی مختلف است. دفتر مرکزی زارا هوم در A Coruña، اسپانیا واقع شده. پیشنهاد می کنیم برای خرید لوازم خانه به زارا هوم استانبول سر بزنید.

اچ اند ام هوم

H&M HOME یک برند جهانی مبتنی بر طراحی در گروه H&M است که دکوراسیون و لوازم خانگی معاصر را برای هر سبک و خانه های ارائه می دهد. این برند اولین بار به صورت آنلاین به عنوان یک فروشگاه منسوجات خانگی در سال ۲۰۰۹ راه اندازی شد و از آن زمان در بسیاری از بازارها از طریق فروشگاه ها و فروشگاه های آنلاین گسترش یافته است. در سال ۲۰۱۸، H&M HOME اولین فروشگاه مفهومی مستقل خود را افتتاح کرد. اچ اند ام هوم یکی از محبوب ترین برندهای خرید در استانبول است که مجموعه ای از ملحفه های با کیفیت بالا و ظروف غذاخوری بی انتها گرفته تا منسوجات شیک، مبلمان و لامپ های جذاب را شامل می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.